StoryEditor

Nákupné centrum Central bude mať novú kreativitu

21.01.2015, 11:06
Vieme, kto nahradí tú od MADE BY VACULIK.

Bratislavské nákupné centrum Central chystá v marketingovej komunikácii novú kreativitu. Od jeho začiatku, od roku 2012, bola za kreativitu zodpovedná agentúra MADE BY VACULIK. Teraz túto úlohu prevezme agentúra MW Promotion.

Rozhodlo sa tak v tendri, ktorý vedenie nákupné centra uskutočnilo potom, ako MADE BY VACULIK v roku 2014 "dal prednosť" novovzniknutému nákupnému centru - Bory Mall. 

Do tendra Centralu poslalo svoje ponuky 15 agentúr, v druhom kole bojovali už iba 3 agentúry - MW Promotion (agentúra, s ktorou podľa našich informácií už Central mal predošlé skúsenosti), Creative Department a MARK BBDO. 

„MW Promotion sa stala víťazom výberového konania a bude pre Central pripravovať imidž a reklamné kampane nasledujúce 2 roky. Agentúra predstavila mnoho zaujímavých nápadov a riešení, ktoré sú v súlade so súčasným kreatívnym konceptom I LOVE. Budúci rok by sme chceli prísť s novou komunikačnou stratégiou a na jej príprave budeme spoločne s MW Promotion pracovať nasledujúce obdobie. Momentálne sa finalizuje kreatíva jarnej kampane, ktorú predstavíme čoskoro,“ uviedol pre Stratégie Jan Borůvka, Center Manager OC Central.

Doteraz ste mohli poznať Central napríklad podľa týchto vizuálov od MADE BY VACULIK:

 

Zdroj: eb.

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
28. apríl 2024 05:20