23.07.2015, 15:07

Novinári vyberú naj reklamy. Epica Awards otvára registráciu

Epica je jedinou svetovou súťažou reklamy, kde ceny za kreativitu udeľujú médiá. Pozrite sa, ktoré práce získali Grand Prix v minulom ročníku.

Novinári vyberú naj reklamy. Epica Awards otvára registráciu

Epica je označovaná aj ako "novinársky" festival. Porotcami sú šéfredaktori viac ako 40 svetových časopisov a webov, ktoré píšu o reklame. Víťazi každého ročníka sú spolu s najlepšími prácami zaradení do exkluzívnej publikácie Epica Book, ktorá je distribuovaná do celej Európy. Všetky prihlásené práce organizátori po skončení súťaže venujú Múzeu reklamy v Louvri. Exkluzívnym partnerom EPICA je od roku 1996 aj magazín Stratégie.

 

Porota

Prihlásené práce porota posudzuje na základe týchto dvoch kritérií: originalita kreatívneho nápadu a kvalita prevedenia. Výnimku tvorí kategória Craft & Imagery, kde sa zohľadňuje len kvalita exekúcie.

 

Prihlasovacie poplatky

Deadline na prihlasovanie je 30. septembra 2015. Základný registračný poplatok je 200 € za agentúru plus 290 € za každú prihlásenú prácu. Výnimkou sú práce prihlásené do kategórie Integrated Campaigns, kde je poplatok 500 €. Pri prihlásení do 26. augusta je 100 € zľava z poplatku.

Profesionálni fotografi môžu získať zľavu v kategórii the Advertising Photography. Ich poplatok za každú prihlásenú položku je 100 €.

 

Najlepšie práce, ktoré získali minulý rok ocenenie Grand Prix:

 

Chlapec, ktorý pípa

Film o chlapcovi, ktorý sa vedel rozprávať so strojmi. Lebo keď hovoríte jazykom priemyslu, vaša konverzácia môže zmeniť svet.

  • Názov: The Boy Who Beeps
  • Ocenenie: Grand Prix Film
  • Klient: General Elektric
  • Agentúra: BBDO New York

 

 

Na nočnej prechádzke s Juliou

Poprechádzajte sa v noci po bočných uličkách v Marseille a spoznajte jeho život. Digitálne a interaktívne pomocou najnovšej technológie Google.

  • Názov: Night Walk in Marseille
  • Ocenenie: Grand Prix Digital
  • Klient: Google
  • Agentúra: 72andSunny, Amsterdam

 

 

Reálny insight

Puberta nie je sranda a zaužívané stereotypy môžu mať obrovský dopad na sebavedomie jedinca. Always sa pýtal, aké je to byť dospievajúcim dievčaťom.

  • Názov: #LikeAGirl
  • Ocenenie: Grand Prix Digital
  • Klient: P&G – Always
  • Agentúra: Leo Burnett / Toronto / Chicago / London

 

 

V paríži sa usadili divoké zvieratá

V poslednej dobe boli v Paríži jediné voľne žijúce zvieratá sochy, pretože ZOO sa renovovalo. Reklama oznamuje znovuotvorenie parížskej ZOO. Skutočné zvieratá sú späť a miešajú sa so svojimi nehybnými bratrancami.

  • Názov: Wild Animals Settle In Paris
  • Ocenenie: Grand Prix Outdoor
  • Klient: Parc Zoologique de Paris
  • Agentúra: Publicis Conseil Paris

 

Ako sa vyrába hudba

Ak by ste vedeli, čo to trvalo, nekradli by ste to.

  • Názov: Nirvana, The Police,
  • Ocenenie: Grand Prix Press
  • Klient: Virgin Radio
  • Agentúra: Leo Burnett Beirut

 

 

 

Epica v kocke:

  • rok vzniku: 1987
  • miesto konania: putovný festival, tento rok bude v Berlíne v Nemecku
  • termín konania: 16. - 19. november
  • prihlasovací poplatok: od 490 €, pri prihlásení do 26. augusta je 100 € zľava z poplatku
  • webová stránka: www.epica-awards.com
  • súťaž sa započítava do Agentúry roka

 

Chcete byť pravidelne informovaní o dianí v brandži? Odoberajte bezplatný newsletter Stratégií.

 

 

Zdroj: Katarína Hrnčárová

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.