StoryEditor

Oliver Lippo po 22 rokoch skončil v reklame. Dnes pracuje ako robotník

04.01.2016, 15:08
Manažérsku pozíciu vymenil za jednoduchú manuálnu prácu. "Keď skončí smena vo fabrike, tak skončí všetko. To v reklame neexistuje."

Oliver Lippo skončil v reklamnej brandži a našiel si prácu robotníka za výrobným pásom. 

Po 22 rokoch si povedal, že stačilo a že "sa mu viac nechce rozkazovať, analyzovať a chce jednoduchšiu prácu", uviedol v rozhovore pre RTVS. Trojminútovú nahrávku rozhovoru si môžete vypočuť tu. Z manažéra sa tak doslova stal robotník. 

Na margo toho, ako vníma súčasnú reklamnú brandžu, povedal: "Vnímam najmä jej špičku. Ako množinu piatich-šiestich klasických veľkých agentúr s podmnožinou piatich-šiestich dravých digitálnych agentúr. A myslím si, že medzi kreatívcami konkurenčných agentúr sú dobré vzťahy."

Návrat do reklamnej brandže síce momentálne Oliver Lippo neplánuje, ale priznáva, že ak by prišlo niečo náhle, napríklad ponuka, túto možnosť by zvážil: "Podobne, ako v roku 2006, keď som po troch rokoch odišiel z marketingu Tiposu naspäť. Tvorba reklamy mi chýbala."

Momentálne si najviac užíva voľný čas a dodáva, že keď skončí smena vo fabrike, tak skončí všetko. Ak pracujete v reklamnej agentúre, to sa, podľa jeho slov, stať nemôže. "Určite mi nechýbajú niektoré „typy“ osôb klientov. Bude mi chýbať radosť z nápadu. Momenty, keď sa na niečo príde. Keď je zrazu nápad, zárodok konceptu, na stole a všetci sa z toho tešíme," uzatvára Oliver Lippo.

Oliver Lippo začínal v roku 1993 v agentúre, ktorá dnes už neexistuje, Soria&Grey. Neskôr vystriedal agentúry Istropolitana, MUW, VYV a CD – Creative Department. V roku 2011 prešiel do reklamnej a PR agentúry PMP Marketing. Pôsobil na manažérskych pozíciách ako kreatívny riaditeľ. Dnes pracuje pre firmu ECS Slovensko, ktorá sa zaoberá výrobou pohonných mechanizmov v automobiloch. 

Zdroj: Erika Brindzová

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
26. apríl 2024 14:21