StoryEditor

Tento spot natočili pre Johnnie Walker študenti. A je skvostný

15.12.2015, 21:55
Príklad z neho by si mohli zobrať i profesionálne reklamné agentúry.

Johnnie Walker v septembri upustil od svojich známych reklám, v ktorých sme mohli vidieť typické škótske melancholické počasie a príbehy zo života. Zmenil si svoj tagline z "Keep Walking", ktorý znamenal, že máme pokračovať v tom, čo robíme, až kým nedosiahneme svoj cieľ, na tagline "Joy Will Take You Further. Keep Walking" a uviedol ho týmto videom. To ale neodradilo dvojicu študentov, ktorým sa očividne pôvodný koncept páčil viac.

Povedali si, že v tradícii budú pokračovať. Natočili spot a vydaril sa skutočne bravúrne. Zaručene sa zaradí medzi najemotívnejšie spoty tohto roka.

V spote spolu melancholickým počasím kráčajú dvaja bratia. Prechádzajú miestami, kde zvykli spolu tráviť čas. Spoločne idú cez ostré skamenelé výbežky škótskych pobreží, rieky, hory, pričom ich sprevádza sychravé počasie. Na konci cesty nájdu opustený farmársky dom, kde si spoločne dajú pohárik whiskey. Počas celého príbehu voiceover hovorí o tom, aké je to cítiť sa skutočne slobodný, v niektorých záberoch jeden z hercov akoby za každým zmizol, no znovu sa objaví. 

Nie náhodou je jeden z aktérov počas celých 90 sekúnd spotu neustále smutný. V závere sa bratia dostanú k útesu, kde jeden z nich opäť zmizne, tentokrát navždy. Ostane iba druhý - smutný držiac urnu s popolom...

Spot natočila dvojica študentov z Film Academy of Baden-Württemberg. Údajne ho ešte neukázali žiadnemu zástupcovi značky Johnnie Walker, no veria, že sa k nim dostane. Spot príznačne nazvali Dear Brother, viac sa o ňom dočítate na portáli adweek.com.

Zdroj: Erika Brindzová

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
09. máj 2024 01:13