StoryEditor

Kofola vstupuje na nový trh, otvára vlastnú reštauráciu (aktualizované)

10.08.2015, 14:40
Pilotnú reštauráciu rýchleho občerstvenia NaGrilu otvoria zajtra v Prahe, v pláne je aj expanzia na Slovensko. Správu sme aktualizovali o odpovede PR manažérky Kofoly.

Kofola vstupuje do reštauračného segmentu, informovala dnes médiá v tlačovej správe. Pilotná reštaurácia rýchleho občerstvenia NAGRILU bude otvorená zajtra v Prahe. Expanzia na Slovensko je plánovaná do 3 rokov.

Čo predchádzalo vývoju nového konceptu vlastnej reštaurácie rýchleho občerstvenia približuje Jannis Samaras, generálny riaditeľ spoločnosti Kofola: „Vďaka tvrdej práci v minulých rokoch máme teraz najkomplexnejšie portfólio nealko nápojov. Naša značka UGO nás zasa naučila veľa o zdravších nápojoch i o prevádzkovaní siete s rýchlym občerstvením pre náročnejších zákazníkov. Ale pokiaľ chceme rásť, musíme hľadieť dopredu. A výsledkom je nová pilotná reštaurácia rýchleho občerstvenia NAGRILU.“

Za konceptom reštaurácií rýchleho občerstvenia NAGRILU stojí tím ľudí okolo Marka Farníka, ktorý založil a vybudoval sieť barov s čerstvými šťavami UGO. Dôležitou súčasťou tímu NAGRILU je tiež Erik Zlámal, ktorý niekoľko rokov otváral reštaurácie rýchleho občerstvenia pre najväčšie zahraničné siete, ktoré sú v ČR a SR.

Podľa informácií spoločnosti Kofola sú súčasťou ponuky NAGRILU, popri polievkach, grilovaného kuracieho, sendvičov či dezertov, aj jej kompletné nápojové portfólio. „Zelenina, ovocie, pečivo, ale aj kuracie mäso úplne čerstvé. Kurčatá chované lokálnymi dodávateľmi majú špeciálny režim, ktorý zaisťuje vysokú kvalitu a skvelú chuť mäsa. Navyše, do kuchyne je voľný pohľad. Ponúkané jedlá sú upravované iba grilovaním, pečením či varením. NAGRILU dokonca ponúka inováciu vo forme pečených hranoliek, čo je v Českej republike i na Slovensku ojedinelé,“ približuje Jannis Samaras.

Kofola je s 57 barmi, po akvizícií značiek UGO a Mangaloo v minulých rokoch, najväčším prevádzkovateľom barov s čerstvými ovocnými a zeleninovými šťavami v strednej Európe. Niektoré z nich  ponúkajú popri nápojoch takisto rôzne druhy čerstvých zeleninových šalátov a polievok.

Koncept reštaurácií rýchleho občerstvenia NAGRILU by mal v nasledujúcich piatich rokoch expandovať nielen v Českej republike, ale aj na Slovensko a to najmä formou frančíz.

 

Prečo Kofola otvára NaGrilu? Odpovedá Jaroslava Musilová, PR manažérka Kofola ČeskoSlovensko

 

S: Čo bolo hlavným motivátorom pre otvorenie reštaurácie rýchleho občerstvenia?

Je to v súlade s našou misiou: Milovať, žiť zdravo a stále hľadať nové cesty. Po koncepte UGO barov s čerstvou šťavou a Salatériou ide o logické pokračovanie.

S: Aké ciele spájate s týmto krokom, aký záujem očakávate?

Veríme, že zákazníci ocenia kvalitné suroviny a technológie spracovania, a že ich nových koncept reštaurácie typu „fast cassual dining" bude baviť a my tak budeme môcť koncept ďalej rozvíjať.

S: Kedy môžeme očakávať otvorenie prvej reštaurácie na Slovensku?

Na Slovensku by sa mal koncept objaviť do troch rokov.

S: Ako je/bude nová reštaurácia komunikovaná?

Aktuálne žiadnu väčšiu marketingovú podporu neplánujeme.

Zdroj: red, rm

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
28. apríl 2024 16:23