Banka pre svoj reklamný spot zvolila lekárske prostredie. „Doktor je všeobecne vnímaný ako expert, ktorý vzbudzuje dôveru a má prirodzený rešpekt. Sme experti v oblasti spotrebiteľských i hypotekárnych úverov a rovnako ako lekári vieme, čo klientov najviac trápi. Tým klientom, ktorí sa zodpovedne správajú ku svojim záväzkom a riadne a načas splácajú svoje splátky, vrátime ako odmenu naspäť až 21 splátok. Ide o unikátne riešenie, ktoré nemá v súčasnosti na Slovensku ani v Čechách obdobu a okrem výhodných podmienok tiež podporuje dlhodobé partnerstvo medzi bankou a klientom,“ informoval Jan Chvojka, riaditeľ marketingu a komunikácie UniCredit Bank.
Kampaň pochádza z dielne reklamnej agentúry WMC Grey. TV spot sa natáčal za účasti českého Dr. Banky, Martina Stránskeho i slovenského herca, Martina Mňahončáka. „Pred nami bola neľahká úloha, pretože reklama založená na vtipe či dvojzmysloch nemusí byť v slovenčine a češtine totožná. Kreatívne oddelenie agentúry WMC Grey na čele s Davidom Sudom a jeho tímom sa však s touto úlohou dobre popasovalo, dodáva Ján Chvojka.
UniCredit Bank štartuje kampaň 24. marca na TV NOVA, TV Prima, TV JOJ a pridružených kanáloch oboch mediálnych skupín. Ďalej bude nasadená v outdoore a v online. Reklamné spoty vznikali pod taktovkou Daniela Růžičky. UniCredit Bank aktuálne nasadzuje svojho Experta na optimalizáciu úverov na slovenskom a zároveň i českom trhu. Ďalšia marketingová komunikácia s týmto kreatívnym konceptom Dr. Banky bude nasledovať.
https://www.youtube.com/watch?v=pH5S4ndYCEw&list=UUtUyi8sLqBXDFJ8zzssVUdg
Zdroj: Renata Môciková