StoryEditor

Kofola oslavuje 50 rokov

26.03.2010, 23:00

„Láska nie je žiadna veda. Kofola to už vie 50 rokov.“ S týmto sloganom dnes spoločnosť Kofola odštartovala oslavu 50. výročia uvedenia značky na trh v Českej a Slovenskej republike, ktorú bude komunikovať počas celého roka. Aktualizované o TV spot kampane

Spoločnosť Kofola podporí 50 rokov na trhu aj novým vizuálnom, POS materiálmi ako aj spotom, ktorý bude mať premiéru v sobotu 27.3.2010.

„Dnes s 30% podielom na slovenskom trhu, vyrobí spoločnosť Kofola 70 mil. litrov tohto nápoja,“ povedal Branislav Burák, marketingový riaditeľ, Kofola a.s. na dnešnej tlačovej konferencii, kde spolu s predstaviteľmi spoločnosti predstavili komunikačný koncept. Ten je prezentovaný aj novou etiketou, ktorá komunikuje 50. výročie značky.

Tá pôvodne vznikla poverením Zdenka Blažeka, ktorý sa venoval využitiu surovín rastlinného pôvodu na farmaceutické účely, aby vyvinul nápoj kolového typu z tuzemských surovinách, zložený z prírodných látok ako domácu alternatívu ku kapitalistickým kolovým nápojom. V spolupráci s farmaceutom Jaroslavom Knapom, ktorému sa receptúra viaczložkového sirupu podarila pretaviť do reálneho výrobného procesu vyrobili v roku 1960 Kofolu, ktorá získala pomenovanie po jednej zo zložiek sirupu kofeínu.

V júli roku 2002, ochranné známky Kofola a Kofo, aj receptúru na výrobu tohto sirupu a nápoja zakúpila firma SANTA Nápoje, ktorá sa v novembri 2002 premenovala na Kofolu.

TV spot vyšiel z dielne pražskej reklamnej agentúry Kaspen a režíroval ho Jakub Kohák:

Vizuál kampane:

 

Kofola pred 50 rokmi:

Zdroj: Anna Andrejuvová, Stratégie

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
08. december 2025 02:54