Reťzec McDonald's bude mať v ponuke aj lokálny burger: oddnes pridáva v rámci sezónneho menu novinku Maestro Oštiepok. Burger Maestro Oštiepok je v ponuke od 28. septembra do 15. novembra.
Maestro Oštiepok má byť svojim zložením nastavený pre náš trh. Okrem hovädzieho mäsa má slaninu, oštiepok, paradajku, šalát Batavia, červenú cibuľu a majonézu. K menu sa špeciálne dajú namiesto klasických hranolčekov pridať farmárske. A za príplatok tri kúsky údeného oštiepku.
Keďže McDonald's funguje spoločne pre Slovensko a Česko, podobnú novinku prináša dnes aj na českom trhu. Tam sa burger volá Maestro Bohemia a jediným rozdielom je, že namiesto oštiepku má ementál. A nad rámec menu nedostanete tri grilované oštiepky, ale hermelín.
Prečítajte si tiež: McDonald's vysvetľuje novinku Maestro Oštiepok. A ukazuje kampaň (video)
Snahu byť lokálnejší avizoval šéf česko-slovenského McDonald's Tomasz Rogacz nedávno v rozhovore pre Stratégie. "Budeme viac lokálnejší. V Európe a vo svete sú spotrebitelia podobní, ale na konci dňa má každý odlišné potreby a hľadá lokálny zážitok. Teraz máme šancu naplniť ich očakávania a zlepšiť ich skúsenosť s McDonald's," povedal a zároveň avizoval na jeseň novinku pripravenú špeciálne pre náš trh. Prečítajte si rozhovor s ním.
- Exkluzívne: McDonald´s na Slovensku vyskúša úplne nový typ reštaurácií
- McDonald's spustil narodeninovú kampaň
- McDonald's: Budeme lokálnejší, McHalušky však nečakajte
V minulosti už McDonald's mal menší lokálny burger, ktorý sa v Česku volal McSmažák a u nás McSyr. Viac informácií.
Pred dvadsiatimi rokmi, presne 13. októbra 1995, otvoril najväčší fastfoodový reťazec na svete McDonald's svoju prvú slovenskú reštauráciu v Banskej Bystrici. Teraz sa rozhodol osláviť to narodeninovou kampaňou s názvom BigMac Theory - 20 najchutnejších zážitkov. V prípade McDonald's tak ide oprvú veľkú pôvodnú slovenskú kampaň. Robí ju agentúra Wiktor Leo Burnett, ktorá vyhrala tender na začiatku leta. Prečítajte si o tom viac.
Zdroj: Ivan Krasko