StoryEditor

NAY v novej kampani ukazuje ľudí, ktorí jeho služby nepotrebujú

08.04.2016, 11:02
Značka prechádza čiastočným rebrandingom. Pozrite si kampaň.

Ako Stratégie informovala agentúra Effectivity, cieľom novej imidžovej kampane spoločnosti NAY je predstaviť sériu nových služieb, ktoré majú zákazníkom uľahčiť nákup či výmenu tovaru. S kreatívnym onceptom kampane uspela v tendri agentúra Effectivity POWERED BY PUBLICIS. „Kampaň je založená na postavách antihrdinov – v sérii absurdných medajlónikov predstavujeme ľudí, ktorí služby spoločnosti NAY nepotrebujú,“ približuje Peter Rajčák z agentúry Effectivity POWERED BY PUBLICIS.

Kampaň začala prvým tv spotom, v ktorom vystupuje človek s netradičnou záľubou, rád totiž na niečo čaká. V TV packshotoch, printoch a OOH vystupujú reálni zamestnanci spoločnosti NAY.

Súčasťou uvádzacej kampane je aj čiastočný rebranding značky – NAY Elektrodom, to sa mení na NAY a malou úpravou prešlo aj logo. Pôvodný claim „Žijeme technikou“ sa upravil vzhľadom na výročie vzniku spoločnosti NAY „25 rokov žijeme technikou“.

 

Vizitka kampane:

Klient: NAY, a.s.

Agentúra: Effectivity POWERED BY PUBLICIS

Kreatívny riaditeľ: Peter Rajčák

Copywriter: Katka Noskajová

Art Director: Štefan Klučka, Lukáš Pompa

Strategy Director: Radka Gbelská

Account Director: Mirka Viteková

Režisér: Dan Ružička

Produkcia: Hitchhiker Films

Fotograf: Táňa Hojčová

 

 

Zdroj: rm

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
30. apríl 2024 18:20