Ako Stratégie informovala agentúra Effectivity, cieľom novej imidžovej kampane spoločnosti NAY je predstaviť sériu nových služieb, ktoré majú zákazníkom uľahčiť nákup či výmenu tovaru. S kreatívnym onceptom kampane uspela v tendri agentúra Effectivity POWERED BY PUBLICIS. „Kampaň je založená na postavách antihrdinov – v sérii absurdných medajlónikov predstavujeme ľudí, ktorí služby spoločnosti NAY nepotrebujú,“ približuje Peter Rajčák z agentúry Effectivity POWERED BY PUBLICIS.
Kampaň začala prvým tv spotom, v ktorom vystupuje človek s netradičnou záľubou, rád totiž na niečo čaká. V TV packshotoch, printoch a OOH vystupujú reálni zamestnanci spoločnosti NAY.
Súčasťou uvádzacej kampane je aj čiastočný rebranding značky – NAY Elektrodom, to sa mení na NAY a malou úpravou prešlo aj logo. Pôvodný claim „Žijeme technikou“ sa upravil vzhľadom na výročie vzniku spoločnosti NAY „25 rokov žijeme technikou“.
Vizitka kampane:
Klient: NAY, a.s.
Agentúra: Effectivity POWERED BY PUBLICIS
Kreatívny riaditeľ: Peter Rajčák
Copywriter: Katka Noskajová
Art Director: Štefan Klučka, Lukáš Pompa
Strategy Director: Radka Gbelská
Account Director: Mirka Viteková
Režisér: Dan Ružička
Produkcia: Hitchhiker Films
Fotograf: Táňa Hojčová
Zdroj: rm