Orange dnes predstavil nový koncept svojich predajní. Predajne majú priniesť zákazníkom úplne nové zážitky z nakupovania a predovšetkým majú byť inšpiratívnym miestom. Tomu prispôsobil Orange najmä ich dizajn a funkčnosť.
Prvú predajňu otvoril operátor dnes v bratislavskom nákupnom centre Aupark a nájdete v nej predmety ako gitaru, televízor, knihy a iné zážitkové predmety. O to operátorovi v novom koncepte aj ide. Pri dizajne Orange vychádzal z toho, že potreby súčasných slovenských zákazníkov sa menia a sú podstatne širšie ako len telekomunikačné.
Nový interaktívny obchod má priniesť zákazníkom individuálny prístup, pohodlie a moderné technológie. Súčasťou nového konceptu má byť aj nový prístup operátora k zákazníkom aj mimo predajne. Svoje služby chce digitalizovať a to tak, že napríklad na stránke si môže zákazník pozrieť približný čas, kedy má do predajne prísť a na aktuálne poradové číslo ho chce upozorniť SMS správou. Orange si tak dal za cieľ prepájať ľudí so všetkým, čo je pre nich v momentálnom živote dôležité.
Predajne budú mať jednotlivé zóny. Jednou z nich je napríklad zóna na čakanie, kde si zákazník skráti dobu hraním hier. Nedá sa však poprieť, že na prvý pohľad pripomína predajňa detskú izbu.
V novom koncepte budú nadizajnované postupne všetky predajne. Do konca roka ich plánuje mať v novom šate 10 - 15, zatiaľ nie je jasné v ktorých mestách, malo by však ísť o mestá mimo Bratislavy. Do konca roka 2020 budú prerobené všetky predajne na Slovensku.
Zdroj: red.