StoryEditor

Orange predstavil nový koncept predajní. Pripomína detskú izbu

10.03.2016, 14:30
Predajne majú byť inšpiratívne a majú byť odpoveďou na to, čo potrebujú zákazníci v digitálnej dobe.

Orange dnes predstavil nový koncept svojich predajní. Predajne majú priniesť zákazníkom úplne nové zážitky z nakupovania a predovšetkým majú byť inšpiratívnym miestom. Tomu prispôsobil Orange najmä ich dizajn a funkčnosť. 

Prvú predajňu otvoril operátor dnes v bratislavskom nákupnom centre Aupark a nájdete v nej predmety ako gitaru, televízor, knihy a iné zážitkové predmety. O to operátorovi v novom koncepte aj ide. Pri dizajne Orange vychádzal z toho, že potreby súčasných slovenských zákazníkov sa menia a sú podstatne širšie ako len telekomunikačné.

Nový interaktívny obchod  má priniesť zákazníkom individuálny prístup, pohodlie a moderné technológie. Súčasťou nového konceptu má byť aj nový prístup operátora k zákazníkom aj mimo predajne. Svoje služby chce digitalizovať a to tak, že napríklad na stránke si môže zákazník pozrieť približný čas, kedy má do predajne prísť a na aktuálne poradové číslo ho chce upozorniť SMS správou. Orange si tak dal za cieľ prepájať ľudí so všetkým, čo je pre nich v momentálnom živote dôležité. 

Predajne budú mať jednotlivé zóny.  Jednou z nich je napríklad zóna na čakanie, kde si zákazník skráti dobu hraním hier. Nedá sa však poprieť, že na prvý pohľad pripomína predajňa detskú izbu.  

V novom koncepte budú nadizajnované postupne všetky predajne. Do konca roka ich plánuje mať v novom šate 10 - 15, zatiaľ nie je jasné v ktorých mestách, malo by však ísť o mestá mimo Bratislavy. Do konca roka 2020 budú prerobené všetky predajne na Slovensku. 

 

 

Zdroj: red.

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. máj 2024 05:56