Predstavujeme Vám dopoludňajší program konferencie Forum Media, ktorá sa uskutoční 13. novembra 2012 v Austria Trend Hotel Bratislava. Národný program, ktorý bude prebiehať na konferencii poobede, zverejníme čoskoro.
9:00 - 9:40
Nick Docherty, strategic planner, Ben Armistead, strategic planner
9:40 - 10:15
Kathi Love, President, CEO
GfK Mediamark Research and Intelligence
Správny príbeh pre efektívne tlačenú reklamu.
Čo robí tlačenú reklamu efektívnu - porovnanie výsledkov dlhotrvajúceho výskumu Starch Advertising Research v US a podobného pilotného výskumu v Česku.
10:15 - 10:35
Prestávka na kávu
10:35 - 11:10
Pavel Macko, CEO - aj Bratislava + Praha 15. novembra (nevystúpi na medzinárodnom dni)
Profimedia
Príbeh fotografie v reklamnom a mediálnom priemysle
Celosvetové porovnanie trendov vyplývajúcich z dopytu po fotografiách za posledné tri roky a predpovedanie budúceho vývoja. Ktoré fotografie si najlepšie uchovávajú hodnotu a ktoré patria medzi najviac devalvované?
11:10 - 11:45
Petra Průšová, Managing Director Czech & Licensees Europe
Millward Brown
Cross Media Efficiency Study
Case study s O2 - alebo ako online video zapojiť do kampane.
11:45 - 12:20
Robert Slezák, Bussiness development manager
MEDIAN SK
Trendy vo vnímaní a v konzumácii médií a reklamy
Prihlásiť sa môžete na webovej stránke http://konferencie.hnonline.sk/podujatia/164_forum-media-2012
Už zajtra Vám prinesieme ďalšie informácie. Sledujte nás aj naďalej.
Zdroj: Stratégie

