StoryEditor

Prieskum marketérov: Ako prerozdelia rozpočet na marketingovú komunikáciu v roku 2014?

04.02.2014, 08:59
Spoločnosť TNS Slovakia a Stratégie prinášajú exkluzívny prieskum názorov, postojov a trendov na strane zadávateľov. Každý mesiac ponúkneme odpovede respondentov z Panelu Marketérov na jednu brandžovú otázku.

V januári sme sa marketérov pýtali ako bol prerozdelený rozpočet na marketingovú komunikáciu v roku 2013 a aký vývoj predpokladajú v tomto roku.

 

Bonusová otázka:

Pripravili ste niekedy pre svojich blízkych kreatívny darček?

Tu je niekoľko citácií:

  • ručne vyrobená rybárska udica
  • model autíčka
  • jazda na somárovi
  • tričko pre muža s motívom jeho najobľúbenejšej knihy z detstva – nebol to nezvyčajný darček ale moment prekvapenia bol veľký
  • kúpil som fúrik a zaparkoval ho pod stromček
  • Darovaná kostná dreň. Zhodou okolností boli Vianoce.
  • štrikovaný obal na mobil
  • Narodil sa mi syn presne na Vianoce, to bol najkrajší darček, aký som dostal aj dal :-)
  • jazda na motokárach, lístok na Smashing pumpkins
  • sadu erotických pomôcok
  • vlastnoručne ušitá obliečka na vankúš :-)
  • zaplatil som dlh za kamaráta
  • kúpil som otcovi tú najväčšiu merkur stavebnicu a bratovi spacerail 9 (najvyšší level), bola to paráda :-)
  • Interaktívny Geocaching batoh s trackovateľným číslom, nášivkami s počtom nájdených cache-í a ďalšími vychytávkami pre môjho otca. Veľmi sa z neho tešil :-)
  • vytvorený web

Zdroj: Renata Môciková

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
06. máj 2024 19:16