Odteraz je iba so štyrmi digitmi.
Telekom modernizuje dizajn svojej značky. Zmeny je možné v súčasnosti vidieť predovšetkým v TV spotoch a printoch, ostatné media typy budú postupne nasledovať v najbližších mesiacoch.
Viac o redizajne Drahomíra Juríková, head of marketing communications Slovak Telekomu: „Tomu, ako sa mení naša firma a prostredie, v ktorom pôsobíme, chceme prispôsobovať aj našu firemnú identitu a dizajn, ktorým pôsobíme navonok. Verejnosť nás pozná podľa jedinečnej magentovej farby a tiež podľa jedinečného T. V spolupráci s kolegami v rámci skupiny Deutsche Telekom sme sa rozhodli tieto dva výrazné atribúty našej značky ešte viac posilniť. Nejde o revolúciu, ale skôr evolúciu. Zvýrazňujeme tie atribúty, ktoré sú pre značku Telekom typické a ľahko identifikovateľné. K hlavným zmenám patrí nové kratšie logo Telekom so štyrmi digitmi a špeciálny vizuálny prvok, tzv. magentové vrstvy.“
Telekom v pozmenenom dizajne:
https://www.youtube.com/watch?v=Og6FXSB9EVA

