Telekom 1. marca uvedie ďalší zo série spotov s Petrom Saganom. Predstaví v ňom nový štýl svojej komunikácie a grafické prvky, uvádza sa v tlačovej správe.
Novými prvkami, ktoré bude Telekom používať v kampaniach, má byť celkový nový dej spotov, nové packshoty, teda nové zakončenie televíznych spotov. Ten najnovší spot a prvý z novej série má na konci hashtag #nicniejenemozne. V spote sa ocitneme na futuristickej párty, na ktorú prišiel Peter Sagan a na ktorej je všetko iné, ako by sme čakali. Tým chce Telekom povedať, že chce robiť veci inak, inovatívne. Okrem toho ide o po dlhej dobe o prvý imidžový spot Telekomu.
"Touto formou komunikácie chceme ešte viac posilniť našu pozíciu technologického lídra a inovátora. Veľmi dobre si však uvedomujeme, že bez našich zákazníkov, ich potrieb a túžob, by celá táto naša snaha bola zbytočná. Sme presvedčení, že len spojenie človeka s technológiami dáva inováciám a moderným technológiám zmysel a že len spolu môžu dosahovať nemožné,“ povedala Drahomíra Juríková, senior manažérka digitálnych služieb a marketingovej komunikácie Slovak Telekomu.
Vizitka kampane:
Agentúra: MUW Saatchi & Saatchi
Klient: Slovak Telekom
Kreatívny riaditeľ: Peter Michalka
Art director: Jakub Kuvik, Ivan Zemanovič, Veronika Holaňová, Eduard Drexler
Copywriter: Roman Hríbik, Martin Krafčík, Roman Krmášek,
Strategický riaditeľ: Kamil Charvát
Account manažér: Tatiana Hrutková, Kamil Gróf
Režisér: Roman Valent
Produkcia: Hitchhiker Films
Zdroj: red.