StoryEditor

Tri slovenské PR agentúry získali shortlisty na EMEA Sabre Awards

19.04.2016, 09:49
Po prvýkrát v histórii boduje slovenská PR agentúra medzi finalistami až s troma projektami. Ide o agentúru SKPR Strategies. Po jednom shortliste majú agentúry Dynamic Relations 2000 a Seesame.

V súťaži, ktorá oceňuje najlepšie PR projekty z regiónu Európy, Afriky a Blízkeho východu, získali slovenské PR agentúry spolu päť shortlistov.

 

SKPR Strategies

V kategórii Central and Eastern Europe sa SKPR Strategies dostala na shortlist s kampaňou 20 rokov SKvelých vecí pre klienta Microsoft. „Ide o jeden z našich najkomplexnejších projektov, vrámci ktorého sme komunikovali výročie a prínos Microsoftu tak navonok, ako aj dovnútra firmy. Tento moment sme využili aj na silný filantropický rozmer, kedy mali ľudia vďaka jednoduchej online aplikácii možnosť  nazbierať takmer 1000 dobrovoľníckych hodín, ktoré pre vytypované neziskovky na Slovensku odpracujú zamestnanci Microsoftu“, povedala Soňa Lexmanová, ktorá minulý rok projekt zastrešovala.

V kategórii Issues Management uspela kampaň Pomáhame spolu, v ktorej sa agentúre v spolupráci s Centrom pre filantropiu a Komorou mimovládnych organizácií podarilo presvedčiť vládu SR, aby ustúpila od svojho pôvodného zámeru zrušiť asignáciu 2% z daní právnických osôb. „Zmena vo fungovaní 2 percent by bola pre mnohé neziskovky likvidačná. Sme radi, že sme prispeli k tomu, aby mohli pokračovať a pomáhať tým, ktorí to potrebujú,“ dodala Soňa Lexmanová.

Shortlist v kategórií Employer Branding získala agentúra za projekt AMAZing Job (na Slovensku projekt získal aj ocenenie PROKOP v kategórii Corporate Communications). V projekte SKPR Strategies realizovala pre klienta Amazon náborovú kampaň, ktorá zároveň odľahčenou formou zvýšila povedomie o pôsobení Amazonu na Slovensku. „Už samotné shortlisty sú úspech, a vďaka za ne patrí jednak našim klientom, ktorí nám umožňujú robiť dobré projekty, a tiež mojim kolegom, ktorí svoju prácu vnímajú ako síce náročný, ale mnohokrát amazing job“,  dodala Silvia Kušnírová.

 

Dynamic Relations 2000

V kategórii Central and Eastern Europe získala shortlist aj agentúry Dynamic Relations 2000 za projekt Sanácie environmentálnej záťaže z Devínskej Novej Vsi / Odstraňovanie gudrónov pre konzorcium Kamenné srdce A.S.A. Enviro. Karol Wolf, riaditeľ agentúry pre Stratégie povedal: „Toxický odpad sa musel vyťažiť v bezprostrednej blízkosti ľudských obydlí a transportovať priamo cez husto obývané sídlisko. To bola extrémne náročná úloha, ktorú sme zvládli aj vďaka čestnej spolupráci s miestnou komunitou a otvorenou a rýchlou komunikáciou. Kamenné srdce sa potom stalo benchmarkom pre ďalšie podobné projekty na Slovensku“.

 

Seesame Communication Experts

V kategórii Crisis management získala shortlist agentúry Seesame za projekt krízovej komunikácie pre klienta Lunter s názvom Keď cícer (údajne) zabíja. Michaela BenedigováZuzana Krištof Ozanová, ktoré projekt zastrešovali sa pre Stratégie vyjadrili takto: „Krízová situácia, pri ktorej bolo v stávke zdravie človeka, je veľmi vážna. Firma s vyše dvadsaťročnou tradíciou bojovala o celú svoju existenciu. Teší nás, že sa nám podarilo krízovú komunikáciu správne uchopiť, rozmýšľať vždy o krok dopredu a príbeh dostať na úroveň faktov a tým pod kontrolu. Spoločne sa nám podarilo meno značky očistiť a využiť vzbudený záujem aj nových zákazníkov, v čom pokračujeme aj naďalej v rámci recovery plánu.“

 

 

Vyhlásenie víťazov sa uskutoční v Berlíne 25. mája 2016.

 

 

Zdroj: rm

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
04. máj 2024 06:01