Ecopress tento rok prešiel viacerými zmenami. Ako to hodnotíte? Čo sa podarilo a čo vás ešte čaká?
Je pravda, že vydavateľstvo prešlo viacerými zmenami a nielen na úrovni manažmentu. Myslím si, že sa nám ho podarilo dostať do dobrej kondície, tak personálne ako aj ekonomicky. Nie všetky záležitosti sme stihli, veľa nás toho ešte len čaká. Spustili sme nový projekt Fit život, obsahovo posilnili Hospodárske noviny, akvirovali AAA Dopyt.sk, oslávili 20. rokov Stratégií redizajnom.
Od januára sa Ecopress premenuje na Mafra Slovakia. Prečo?
Nový názov je logickým pokračovaním začleňovania vydavateľstva do skupiny MAFRA. Ako členovia mediálnej skupiny MAFRA chceme byť aj takto bližšie k materskej spoločnosti. Spoločné meno nám pomôže dosiahnuť lepšie synergie, najmä v obchodných záležitostiach. Všetko ostatné zostane zachované tak ako je. Vrátane značky Hospodárskych novín, ktorú chceme ešte viac posilniť. Nič iné za tým nie je a ani nehľadajte.
A čo predaj vydavateľstva? Ten nie je na programe dňa?
Napriek rôznym zmenám na mediálnom trhu, ktoré reálne prebehli, a o ktorých sa ešte len hovorí, potvrdzujem, že naše vydavateľstvo sa momentálne ani nepredáva, ani nie je na predaj. Potvrdil to aj predseda predstavenstva MAFRA, a.s., Štěpán Košík. V budúcom roku máme vo vydavateľstve veľa plánov, ktoré by sme radi zrealizovali.
Zdroj: Stratégie