StoryEditor

FLEMA Media Awards 2013: Tri ceny pre Slovensko, päť pre Česko

17.10.2013, 22:04
Po štvorročnej nadvláde slovenských agentúr sa na trón vrátil český Starcom MediaVest Group. Pozrite si výsledky súťaže.

Dnes večer v Prahe prebehlo slávnostné vyhlásenie výsledkov 8. ročníka súťaže Flema Media Awards, ktorá oceňuje najlepšie mediálne kampane a kreatívne využitie médií v Česku a na Slovensku.


Po štvorročnej nadvláde slovenských agentúr sa na trón vrátil český Starcom MediaVest Group, ktorý získal ocenenie Inovatívna agentúra. Na druhom mieste skončila slovenská Starmedia Co. a na treťom digita.sk.

„Na prvých troch miestach sa umiestnili rovnaké agentúry ako vlani a bolo to veľmi tesné. O víťazovi rozhodla až Grand Prix,“ povedal riaditeľ súťaže René Jež z FLEMEDIA.

 

Grand Prix sa udeľuje víťazovi jednej z kategórií, ktorý v prvom kole hodnotenia získal od porotcov najviac bodov. Tohtoročnú si odniesla kampaň značky Fidorka - " Vykutálená rošťárna " prihlásená práve agentúrou Starcom MediaVest Group. Táto kampaň získala tiež cenu v kategórii Najlepšia kampaň.

 

Pozíciu Inovatívny zadávateľ obhájila spoločnosť Mondelez. Za ňou skončili Budějovický Budvar a Coca-Cola Česká republika.

 

V tomto roku porota určila víťaza vo všetkých kategóriách. V piatich kategóriách zvíťazili české kampane a v troch slovenské. Všetky víťazné kampane sú na webe súťaže. Budú tiež zverejnené v ročenke Flema, ktorá vychádza v druhej polovici novembra.

 

FLEMA Media Awards 2013 – Prehľad víťazov:

 

Najlepšie využitie TV

Coca-cola – Multiscreen SuperStar / Starcom Media Vest Group (cz)

 

Najlepšie využitie tlače

Jägermeister – Hegermeister / Attention!Media s.r.o.(cz)

 

Najlepšie využitie rádia

Otrivin – Aj s nádchou sa dá zabaviť / Starmedia Co. (sk)

 

Najlepšie využitie OOH

Ikea – I malá změna může váš domov nečekaně rozsvítit / MEC Czech (cz)

 

Najlepšie využitie digitálnych médií

Budweiser Budvar – Po nealku se písmenka nepletou / PHD (cz)

 

Najlepšie využitie kinoreklamy

Samsung – Živý kinospot / digita.sk (cz+sk)

 

Najlepšia kampaň

Fidorka – Vykutálená rošťárna / Starcom Media Vest Group (cz)

 

Najlepšia malá kampaň

Milka – Ukáž svou lásku celému světu / Starmedia Co (cz+sk)

 

Grand Prix

Fidorka – Vykutálená rošťárna / Starcom Media Vest Group (cz)

 

Inovatívny zadávateľ

1. miesto - Mondelez

2. - 3. miesto - Budějovický Budvar

2. - 3. miesto - Coca Cola Česká republika

 

Inovatívna agentúra

1. miesto - Starcom Media Vest Group

2. miesto - Starmedia Co.

3. miesto - digita.sk


 

Zdroj: FLEMEDIA

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
18. máj 2024 11:58