Televízia Joj sa vyjadrila k informáciám o konci Dobrého rána. Stratégiám potvrdila, že reláciu ruší.
"Magazín Dobré ráno je profesionálny, starostlivo pripravovaný a trendy, no boj s niekoľkoročným diváckym zvykom je náročný. V tejto chvíli zvažujeme preformátovanie ranného slotu tak, aby bol pre divákov atraktívnejší," uviedla hovorkyňa televízie.
Ďalšie otázky Stratégií nezodpovedala.
Dobré ráno pôjde naposledy v piatok 3. októbra. Ďalší týždeň pôvodne v programových plánoch stále figurovalo, napokon sa však už neobjaví a nahradia ho reprízy vlastnej tvorby. Programovú zmenu zatiaľ stanica podľa našich zistení neoznámila v programovom servise pre médiá. O konci Dobrého rána informovalo Mediálne.sk.
Relácia sa na Joj vysielala od 5. mája. Viac informácií o jej štarte.
Dobré ráno dosahovalo výkony pod staničným priemerom. Medzi jeho problémy podľa Stratégií patril saturovaný trh, žánrová podobnosť a dramaturgia. Prečítajte si analýzu Stratégií a pozrite výsledky sledovanosti.
Zdroj: Ivan Krasko