Nela Pocisková a Monika Hilmerová v seriáli Búrlivé víno
StoryEditor

Markíza a tvorcovia Búrlivého vína pripravujú nový seriál

29.04.2013, 14:00
Búrlivé víno bude nielenže pokračovať aj na jeseň, ale pridá sa k nemu ďalší seriál.

Búrlivé víno bude pokračovať aj v budúcej sezóne 2013/2014. Ale nielen to: Markíza chystá ďalšiu seriálovú novinku. "Pripravujeme nový pôvodný seriál od tvorcov úspešného Búrlivého vína, ktorý plánujeme uviesť na trh na jeseň," povedal riaditeľ Centra reklamy skupiny Markíza Matej Ribanský v najnovšom vydaní mesačníka Stratégie.

Za Búrlivým vínom stojí produkčná spoločnosť MediaPro Entertainment Slovakia, ktorá pre Markízu vyrába aj reality šou Farma či ďalší hraný seriál Horúca krv. Výkonným producentom je Pavol Polner, kreatívnym producentom Danica Haláková a réžiu majú na starosti Matúš Libovič a Braňo Mišík.

Búrlivému vínu sa na Markíze darí: oslovuje priemerne 700 divákov starších ako 12 rokov, z toho takmer 400 tisíc má menej ako 54 rokov. Viac než dve pätiny divákov tvoria ženy. Od apríla sa presunulo na 20. hodinu a stanica je s výkonmi seriálu spokojná. "Tam potvrdil svoju obľúbenosť a stal sa najsledovanejším programom na Slovensku. Pripravujeme jeho pokračovanie," povedal Ribanský.

V ktorom regióne sledujú najviac Búrlivé víno
(priemerný počet divákov/trhový podiel v 12-54)

1. Prešovský 64 tisíc/38,3 %
2. Žilinský 60 tisíc/43,0 %
3. Banskobystrický 58 tisíc/38,3 %
4. Nitriansky 54 tisíc/36,2 %
5. Košický 52 tisíc/33,3 %
6. Trnavský 45 tisíc/36,9 %
7. Trenčinsky 43 tisíc/37,0 %
8. Bratislavský 25 tisíc/31,0 %

Piliermi Markízy majú byť podľa šéfa reklamy Modré z neba, Televízne noviny, pokračovanie Búrlivého vína a pripravovaná Farma. Ribanský predpokladá, že s touto kombináciu udrží Markíza spolu s kanálmi Doma, Dajto a Fooor trhový podiel od 36 do 40 % v hlavnom vysielacom čase v cieľovej skupine 12-54.

Advertorial s rozhovorom s Matejom Ribanským vyšiel v Stratégiách 4/2013, ktoré sú práve v predaji.

Zdroj: Ivan Krasko

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. máj 2024 23:59