Firma stojaca za Extrémnymi rodinami či šou Farmár hľadá ženu sa musí premenovať.
Spoločnosť Kuul Fabrik rozčleňuje aktivity. Ako uvádza v tlačovej správe, vytvára samostatné "oddelenie televíznej kreatívy" Cinekuul. Má sa venovať produkcii, podľa managing directora Kuul Fabrik Roba Polaščina však pôjde o odlišný obsah, než vznikal doteraz pod hlavičkou Kuul TV. Nechce robiť programy až tak na hrane.
Práve Kuul TV bola donedávna produkčnou divíziou, patriacou pod Kuul Fabrik. Stál za ňou Rado Štefanov, ktorý za minulé roky pod touto značkou vytvoril relácie ako Farmár hľadá ženu či Extrémne rodiny pre Joj alebo Fenomén pre RTVS. Spolupracoval tiež s Markízou. Od 1. januára sa Štefanovova Kuul TV formálne odčlenila, no ponechala si názov. Od 1. júla po vzájomnej dohode nebude môcť používať značku Kuul TV. Pod akým názvom začne vystupovať, nechcel Štefanov pre Stratégie.sk zatiaľ konkretizovať. Urobí tak po zmene v Obchodnom registri SR.
Viac o ďalších plánoch Kuul Fabrik prinesú Stratégie.sk onedlho v rozhovore s Robom Polaščinom.
Zdroj: Ivan Krasko