Kveta Horváthová a Patrik Herman v relácii Reflex
StoryEditor

Reflex bude iný. Aké zmeny nastanú v relácii TV Markíza

27.01.2014, 14:00
Dlhoročná relácie televízie Markíza sa mení. Pozrite sa, ako. Vo vnútri prehľad zmien, fotografie a video.

Na Markízu sa dnes vracia relácia Reflex. Predstaví sa v novej podobe - či už grafickej, moderátorskej alebo dramaturgickej. Stratégie prinášajú prehľad zmien.

Čo naďalej ostáva bez zmeny, je vysielací čas: bude sa vysielať cez pracovné dni od 17:25 do 17:50. Hlavný konkurent Joj v tomto čase vysiela Súdnu sieň. Vynovený Reflex dnes uvedie Kveta Horváthová. A práve to je jedna z noviniek.

 

V čom bude Reflex TV Markíza iný ako doteraz:

- nová moderátorská zostava: v relácii sa bude striedať Patrik Herman (Lampáreň) a Kveta Horváthová (Farma, Teleráno a i.)

- nová grafika, zvučka a logo

- obmeny v redaktorskom tíme: relácia má novú šéfdramaturgičku. Stala sa ňou Zuzana Štelbaská. Podľa Markízy pôsobí v médiách vyše 20 rokov a má skúsenosti s výrobou publicistických magazínov. Okrem iného pracovala v Rádiu Expres, ako scenáristka detských relácií v STV a naposledy ako marketingová manažérka vo vydavateľstve Forza Music/Opus

- nové témy: Reflex sa zlúči s Lampárňou a tak okrem doterajšieho tematického záberu (príbehy, emócie, záhady, šoubiznis, výročia, zaujímavosti, medicínske témy či investigatívu) v ňom bude aj občianska publicistika. "Tým, že pod Reflex prechádza aj relácia Lampáreň, obohatíme scenáre o občiansku publicistiku, rôzne rady a servisné témy na dennej báze. Divák teda vo vysielaní nájde rovnaký počet závažných či absurdných občianskych káuz ako doposiaľ s jediným rozdielom: nebudú koncentrované do jedného dňa v týždni, ale ponúkneme ich pravidelne v každom vydaní Reflexu,“ cituje Markíza Zuzanu Štelbaskú v press materiáloch

- iná štruktúra relácie: vždy na začiatku nová rubrika Aktuálna téma. "Divákovi prinášať aktuálne témy, ktoré sa stanú v daný deň, pričom budú spracované na širšej ploche a z viacerých uhlov pohľadu."

Reflex sa vysiela na Markíze už deviaty rok. Podobne ako na jeseň, aj teraz bude robiť nábehovú krivku seriálu Chlapi neplačú, ktorý nasleduje hneď po ňom o 18. hodine.

Minulú jeseň pozerávalo Reflex priemerne 356 tisíc divákov (12+), z toho viac ako polovica v cieľovej skupine 12-54. V tejto cieľovke dosahoval priemerný trhový podiel 29,9 %. Pre Markízu to bola hodnota nad úrovňou jej jesenného priemeru. Mal viac ženských než mužských divákov, v 12-54 tvorili takmer dve tretiny.

SLEDOVANOSŤ RELÁCIE REFLEX NA JESEŇ

Diváci podľa veku (počet divákov/podiel):

Deti 4-11: 14 tisíc/17,9 %
12+: 356 tisíc/30,1 %
12-54: 182 tisíc/29,9 %
12-34: 74 tisíc/29,6 %
35-54: 109 tisíc/30,2 %
55+: 174 tisíc/30,4 %

muži 12-54: 66 tisíc/25,2 %
ženy 12-54: 116 tisíc/33,6 %

Najsilnejšie regióny (počet divákov/podiel v cieľovej skupine 12-54):

1. Banskobystrický región: 28 tisíc/31,8 %
1. Košický región: 28 tisíc/26,9 %
3. Nitriansky región: 27 tisíc/31,1 %
3. Prešovský región: 27 tisíc/29,0 %
5. Žilinský región: 26 tisíc/33,1 %
6. Trnavský región: 19 tisíc/27,6 %
7. Bratislavský región: 14 tisíc/33,1 %
8. Trenčiansky región: 13 tisíc/28,2 %

Najúspešnejšia epizóda podľa počtu divákovv 12+: štvrtok 21. novembra, 17:28: 485 tisíc/33,8 %

Najúspešnejšia epizóda podľa počtu divákov v 12-54: štvrtok 5. decembra 2013, 17:27: 248 tisíc/34,2 %

zdroj dát: PMT/TNS SK

http://youtu.be/xtk0bK2YpRw

Zdroj: Ivan Krasko

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
05. máj 2024 05:38