Televízia Joj včera po prvýkrát ponúkla novú šou Sladký život. V cieľovej skupine 12-54 ju videlo 250 tisíc divákov (rating 7,7 %) a dosiahla trhový podiel 22,3 %. Vysielala sa po Divokých koňoch.
Takýto share znamená staničný nadpriemer. Výkony samotnej Joj sú nižšie, minulý týždeň mala 14,9 % v 12-54.
Televízia Joj avizovala, že docu reality šou Sladký život ponúkne "necenzúrovaný pohľad do súkromia slovenských celebrít" a celebrity "odhalia svoje emócie, silné i slabé miesta". Šou vzniká podľa medzinárodnej predlohy, rovnaký formát majú v Slovinsku (Sladko Zivljenje) a Maďarsku. Ide o prvý projekt, ktorý na Slovensku pripravuje medzinárodná produkčná spoločnosť Paprika Latino. Viac informácií.
zdroj dát: PMT/TNS SK
Zdroj: Ivan Krasko