Rytmus v šou Sladký život
StoryEditor

Sladký život: S akou sledovanosťou začína nová šou TV Joj

14.01.2015, 09:29
Prinášame výsledky sledovanosti prvého vydania jojkárskej šou zo života celebrít.

Televízia Joj včera po prvýkrát ponúkla novú šou Sladký život. V cieľovej skupine 12-54 ju videlo 250 tisíc divákov (rating 7,7 %) a dosiahla trhový podiel 22,3 %. Vysielala sa po Divokých koňoch.

Takýto share znamená staničný nadpriemer. Výkony samotnej Joj sú nižšie, minulý týždeň mala 14,9 % v 12-54.

Televízia Joj avizovala, že docu reality šou Sladký život ponúkne "necenzúrovaný pohľad do súkromia slovenských celebrít" a celebrity "odhalia svoje emócie, silné i slabé miesta". Šou vzniká podľa medzinárodnej predlohy, rovnaký formát majú v Slovinsku (Sladko Zivljenje) a Maďarsku. Ide o prvý projekt, ktorý na Slovensku pripravuje medzinárodná produkčná spoločnosť Paprika Latino. Viac informácií.

 

zdroj dát: PMT/TNS SK

Zdroj: Ivan Krasko

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
02. máj 2024 01:40