Ďalšia séria česko-slovenskej SuperStar sa skončila. Včera sa v priamom prenose na Nove a Markíze rozhodlo, že víťazkou tretieho federálneho ročníka je Sabina Křováková. Grand finále videlo na Markíze 637 tisíc divákov v 12+.
SuperStar bola lídrom aj v reklamne dôležitej cieľovej skupine 12-54: takmer trojhodinový prenos, ktorý sa skončil po 23:30, dosiahol v tejto cieľovke trhový podiel 34,2 %. Pre Markízu je to staničný nadpriemer. Joj speváckej súťaži konkurovala filmom Kuriér 3 s podielom 26,8 %.
SuperStar finišovala slabšie ako pred rokom: vtedy sa na víťazstvo pozeralo 962 tisíc ľudí v 12+ a u mladých mala šou podiel takmer 55 %.
Aj vďaka SuperStar zaznamenala Markíza mierny medzitýždenný nárast. Rástla aj Joj. Verejnoprávna Jednotka klesala.
Trhové podiely v 12-54 a medzitýždenný posun (22. týždeň, celodenne)
Markíza | 25,6 % | + 0,6 |
Joj | 20,6 % | + 0,4 |
Doma | 4,6 % | 0 |
Plus | 4,5 % | - 0,6 |
Dajto | 2,8 % | - 0,5 |
Fooor | 1,3 % | + 0,1 |
Wau | N/A | N/A |
Trhové podiely v 12+ a medzitýždenný posun (22. týždeň, celodenne)
Jednotka | 8,0 % | - 0,5 |
Dvojka | 1,7 % | - 0,8 |
TA3 | 1,6 % | - 0,1 |
Zdroj: Ivan Krasko