Čísla sledovanosti novej slovenskej televízie WAU sú už dostupné z peoplemetrového merania. Oficiálne smerom k médiám však stanica zatiaľ komunikuje iba údaje na pokrytí jej signálom. "Aktuálne pokrytie stanice WAU v rámci peoplemetrového panelu rastie postupne, v tejto chvíli ešte nedosahuje parametre na objektívne porovnávanie v rámci celej 12-54," tvrdí televízia.
WAU bude podľa oficiálneho stanoviska takto postupovať "až do času korektnej penetrácie stanice v rámci peoplemetrového panelu". Podľa informácií Stratégií je problémom technická dostupnosť, ktorá by mala byť porovnateľná s ostatnými malými slovenskými stanicami, a penetrácia vychádzajúca z merania sledovanosti, ktorá je zatiaľ ďaleko od technickej dostupnosti.
Na svojom pokrytí mala WAU včera trhový podiel 2,2 %. S ostatnými televíziami Stratégie toto číslo nemôžu porovnať, keďže iné dáta na pokrytí nemajú k dispozícii.
Ako vyplýva z tlačovej správy, včera boli na WAU najsledovanejší Geissenovci – Ťažký život milionárov (Die Geissens - Eine schrecklich glamouröse Familie!) vysielaní po 22:30, hlavný večerný magazín Top Star a pôvodná relácia Nákupné maniačky. Od štartu stanice mali najvyššiu sledovanosť Kosti (Bones) z 19. apríla, šou Páli jej to! z 20. apríla a Nákupné maniačky z 19. apríla. Tlačová správa úvádza trhové podiely na pokrytí.
Tretí kanál z rodiny Joj odštartoval len pred niečo vyše dvoma týždňami, 15. apríla. Pozrite si kompletný prehľad, ako naladiť TV WAU.
Zdroj: Ivan Krasko

