Šou Vila Rozborila V siedmom nebi čoskoro ukončí svoju prvú jesennú sezónu na Joj - do konca roka pôjdu už iba dve časti. S akou sledovanosťou sa uviedla novinka Jojky?
Od štartu série dosahuje V siedmom nebi v reklamne dôležitej cieľovej skupine 12–54 priemerný share 28,4 %. Pritom priemer Jojky túto jeseň je o 9 bodov nižší.
Ratingy Rozborilovej šou sa hýbu okolo 11 %, sledovanosť v 12-54 je vyše 360-tisícová. V siedmom nebi sa stalo najúspešnejším nespravodajským programom Joj túto jeseň.
Čísla sa od septembrového štartu stabilizovali a nemajú klesajúcu tendenciu. S ôsmou epizódou vysielanou 26. októbra sa V siedmom nebi prvýkrát dostalo nad 400-tisícovú sledovanosť v 12-54.
Relácia už má istotu, že sa vráti aj po zimnej prestávke: Joj podľa očakávania potvrdila, že s ňou počíta aj v roku 2015. Pridá sa tak k Paneláku, seriálom Rok koňa či Svet podľa Evelyn alebo šou Česko Slovensko má talent, ktoré televízia na budúci rok chystá. Pozrite si veľký prehľad vlastnej tvorby Joj na budúci rok.
Vývoj trhových podielov V siedmom nebi v 12-54
zdroj dát: PMT/TNS SK
Aké sú úspechy a sklamania televíznej jesene. Stratégie sa pozreli na to, ako sa darí večerným programom slovenských televízií. Výsledky kľúčových prime-timových programov Markízy, Joj a Jednotky a vývoj ich trhohých podielov nájdete v Stratégiách 11/2014, ktoré sú práve v predaji.
Chcete byť pravidelne informovaní o dianí v brandži? Odoberajte bezplatný newsletter Stratégií.
Zdroj: Ivan Krasko