Prečo sa Prima púšťa so slovenskou Joj do jarnej speváckej šou X Factor? Vraj mala o tento formát záujem dlhodobo. Povedal to generálny riaditeľ Primy Martin Konrád v rozhovore pre Marketing&Media.
"My sme ho chceli vždy realizovať, ale teraz sme našli rozumný ekonomický model spoločne s našim slovenským partnerom z TV Joj. Takže sme sa rozhodli, že do toho pôjdeme, pretože presne zapadá do našej stratégie zamerať sa na mladšie a aktívne publikum," povedal. Ešte koncom roka 2013 Prima rozhovory neukončila: talentová šou sa prezentovala ako X Factor Slovensko. Záujem Joj o formát X Factor bol dlhodobo známy, šéf stanice ho prvýkrát prezentoval približne v roku 2010.
Šéf Primy považuje X Factor za dobrú šou. "A aj keď nerád porovnávam, tak z môjho pohľadu dononca zábavnejšiu než The Voice."
Túto jeseň pôjdu na Slovensku dva spevácke formáty: Joj a Prima ponúkne X Factor, Markíza a Nova zase Hlas (The Voice). "Každý máme svoju stratégiu, nech konkurencia dáva The Voice, nám je to vcelku jedno, ukáže sa, kto bude lepší," povedal Konrád pre Marketing&Media.
Zdroj: Ivan Krasko