X Factor
StoryEditor

X Factor Česi chceli, až teraz našli ekonomický model

10.02.2014, 16:11
Generálny riaditeľ Primy Martin Konrád povedal, prečo sa spolu s TV Joj púšťajú do talentovej šou.

Prečo sa Prima púšťa so slovenskou Joj do jarnej speváckej šou X Factor? Vraj mala o tento formát záujem dlhodobo. Povedal to generálny riaditeľ Primy Martin Konrád v rozhovore pre Marketing&Media.

"My sme ho chceli vždy realizovať, ale teraz sme našli rozumný ekonomický model spoločne s našim slovenským partnerom z TV Joj. Takže sme sa rozhodli, že do toho pôjdeme, pretože presne zapadá do našej stratégie zamerať sa na mladšie a aktívne publikum," povedal. Ešte koncom roka 2013 Prima rozhovory neukončila: talentová šou sa prezentovala ako X Factor Slovensko. Záujem Joj o formát X Factor bol dlhodobo známy, šéf stanice ho prvýkrát prezentoval približne v roku 2010.

Šéf Primy považuje X Factor za dobrú šou. "A aj keď nerád porovnávam, tak z môjho pohľadu dononca zábavnejšiu než The Voice."

Túto jeseň pôjdu na Slovensku dva spevácke formáty: Joj a Prima ponúkne X Factor, Markíza a Nova zase Hlas (The Voice). "Každý máme svoju stratégiu, nech konkurencia dáva The Voice, nám je to vcelku jedno, ukáže sa, kto bude lepší," povedal Konrád pre Marketing&Media.

X Factor je licencovaný formát spoločnosti FremantleMedia a jeho najsilnejším trhom je Veľká Británia. Na jeseň sa vysielal aj v USA, avšak stanica Fox informovala, že štvrtú sériu už nechystá. Uvádza to The Hollywood Reporter a dodáva, že šou bola nákladná a v druhom a treťom roku jej klesala sledovanosť. Priemer poslednej série bol 2,2 % v 18-49. Fox má od októbra nového šéfa pre "unscripted" projekty, ten plánuje niekoľko noviniek a jednou z nich bude rok trvajúca reality šou Utopia, o ktorej stanica hovorí ako o "najväčšom sociálnom experimente v televízii".

Zdroj: Ivan Krasko

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
06. máj 2024 17:51