Twitter rozširuje predaj reklamy na Slovensko a do ďalších štyroch krajín - Grécka, Maďarska, Albánska a Kosova. Značkám a marketingovým agentúram toto rozšírenie poskytne spoluprácu na lokálnej úrovni s miestnym tímom.
Aktivity partnersky zastreší spoločnosť Httpool.
Tri hlavné reklamné produkty Twitteru, ktoré sa budú predávať aj u nás:
- promované tweety – pravidelné tweety s pridanou hodnotou, ktoré pomáhajú získať potenciálnych a udržať existujúcich followerov
- promované účty – budujú aktívnu komunitu, s ktorou môžete byť priebežne v kontakte
- promované trendy – populárne témy, ktoré sa dejú práve teraz na Twitteri. Umiestnené sú vedľa časovej osi používateľa
Podľa Partners Managera Twitteru Nialla Horgana „traja z piatich ľudí na Twitteri sledujú aspoň jednu značku; 80 % ľudí na Twitteri je aktívnych tiež na mobile; jeden z troch ľudí, ktorý navštívil značku na Twitteri pokračuje nákupom jej produktu.“ (Zdroj: výskumná štúdia spoločnosti Nielsen na vzorke 1 400 používateľov Twitteru z Veľkej Británie)
Zdroj: red