StoryEditor

Twitter rozširuje predaj reklamy aj na Slovensko

19.02.2015, 13:22
Pribudne ďalších päť krajín, okrem Slovenska Grécko, Maďarsko, Albánsko a Kosovo. Aktivity partnersky zastreší spoločnosť Httpool.

Twitter rozširuje predaj reklamy na Slovensko a do ďalších štyroch krajín - Grécka, Maďarska, Albánska a Kosova. Značkám a marketingovým agentúram toto rozšírenie poskytne spoluprácu na lokálnej úrovni s miestnym tímom.

Aktivity partnersky zastreší spoločnosť Httpool.

 

Tri hlavné reklamné produkty Twitteru, ktoré sa budú predávať aj u nás:

- promované tweety – pravidelné tweety s pridanou hodnotou, ktoré pomáhajú získať potenciálnych a udržať existujúcich followerov

- promované účty – budujú aktívnu komunitu, s ktorou môžete byť priebežne v kontakte

- promované trendy – populárne témy, ktoré sa dejú práve teraz na Twitteri. Umiestnené sú vedľa časovej osi používateľa

 

Podľa Partners Managera Twitteru Nialla Horgana „traja z piatich ľudí na Twitteri sledujú aspoň jednu značku; 80 % ľudí na Twitteri je aktívnych tiež na mobile; jeden z troch ľudí, ktorý navštívil značku na Twitteri pokračuje nákupom jej produktu.“ (Zdroj: výskumná štúdia spoločnosti Nielsen na vzorke 1 400 používateľov Twitteru z Veľkej Británie)

Zdroj: red

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
03. máj 2024 15:46