Mužská televízia Dajto chystá imidžovú kampaň. Využije v nej súčasné tváre slovenskej futbalovej reprezentácie. V kampani, promujúcej Dajto ako "telku pre chlapa", sa objaví Martin Škrteľ, Marek Hamšík, Marek Sapara, Róbert Mak, Filip Hološko a Juraj Kucka.
Spoty vytvára televízia interne, v tíme kreatívneho oddelenia slovenskej CME na čele s Romanom Kettnerom. Natáčali sa v sobotu v Žiline a do vysielania sa nasadia pred júnovým kvalifikačným zápasom Lichtenštajnsko - Slovensko. "Ich cieľom je jednak podpora brandu Dajto, ako aj ďalšieho exkluzívneho vysielania kvalifikačných zápasov na MS 2014 v Brazílii," uvádza stanica. Jednotlivé spoty zobrazujú futbalistov, ako "ladia formu" pred majstrovstvami sveta. Takto ich charakterizuje televízia:
Martin Škrteľ si dokreslí ďalšie tetovanie na telo – usmievajúceho sa smajlíka (pôvodne si ho mal dokresliť na ruku, ale tam už nemal kvôli súčasným tetovaniam žiadne miesto).
Marek Hamšík si pred zrkadlom upravuje svoje vlasy do jeho presláveného účesu, aby bol jeho imidž dokonalý.
Marek Sapara si na tvár si natiera bojové farby a keďže ide o reprezentačné futbalové zápasy, tak sú to farby slovenskej trikolóry.
Róbert Mak trénuje vo vírivke s futbalovou loptou.
Filip Hološko brúsi karbobrúskou vo zváračskom oblečení kovové štuple na kopačkách.
Juraj Kucka skáče ponad futbalovú loptu ako Juraj Jánošík s vybíjaným „jánošíkovským“ opaskom.
Zdroj: Ivan Krasko

