StoryEditor

Cannes predictions battle: O lojalite a láske

24.06.2015, 16:19
Kategória Radio očami porotcov Wiktor Leo Burnett a Stratégií. Tipnite si víťaza a vyhrajte lístky na festival Bažant Pohoda.

Môže byť šport v rádiu zaujímavejší ako na obrazovke? Je psia láska bezpodmienenčná? Pozrite si, ktorý z rádiospotov presvedčil porotcov Cannes predictions battle.

 

 

 

 

3AW Radio "Your Call", WHYBIN/TBWA / Melbourne

Ako získať späť poslucháčov a najmä ich lojalitu? Ako zapojiť poslucháčov do vysielania?

 

 

Pedigree "Lower Back Tattoo - Dogs Don't Judge", Colenso BBDO / Auckland

Psi milujú bezpodmienečne. Nezáleží na tom, kto ste, čo hovoríte, čo robíte alebo čo si myslia ostatní.

 

Ivan Krasko, web editor Strategie.sk, MAFRA Slovakia:  Ťažká kategória. Pedigree to vystaval na pointe, mne sa však nezdá až taká silná. Mojim víťazom sa preto stáva skvelý nápad 3AW Radio "Your Call".

Ivan Horváth, Associate Creative Director, Wiktor Leo Burnett: Pedigree je poctivo odvedená robota v rádio spotoch. Niektoré skripty sú viac, iné menej vtipné s pravdivým, možno nie až tak prekvapivým insigtom. Naproti tomu konkurenčná idea pre rádio 3AW je podľa mňa inovatívny počin, čo sa týka samotnej kategórie, v ktorej vymyslieť niečo nové, nie je vôbec jednoduché. Chvíľu som zápasil s otázkou, či by to malo do kategórie rádio vôbec patriť... Nakoniec však u mňa zvíťazila interaktivita a zakomponovanie ľudí do živého vysielania. Jednoduchý, vtipný a efektívny výsledok.

 

Staňte sa porotcami Cannes Lions!
Do medzinárodného výberu Cannes Predictions sa tento rok dostalo 20 kreatívnych reklám. Pozrite si výber toho najlepšieho na www.cannespredictions.sk, tipnite si víťazov a vyhrajte lístky na festival Bažant Pohoda.

 

 

Chcete byť pravidelne informovaní o dianí v brandži? Odoberajte bezplatný newsletter Stratégií.

 

Zdroj: redakcia

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
06. máj 2024 00:04