Zatiaľ to bolo väčšinou o zhode, teraz sa však názor Stratégií a Wiktor Leo Burnett rozchádza. Hodnotia Ivan Krasko a Richard Hanzlík.
Stratégie a Wiktor Leo Burnett hodnotia, ktoré reklamy majú väčšiu šancu uspieť na Cannes Lions. Dnes: LG "Thief" verzus BGH "Dads in Briefs".
Ivan Krasko, Stratégie.sk: Dads in Briefs je na prvé pozretie vtipné, ale pointa s klimatizáciou ma nedostala. Thief, to je skvelý nápad, prevedenie a silná pointa. Pre mňa jasná voľba: LG Thief.
Richard Hanzlík, projekt koordinátor, Wiktor Leo Burnett: Obidve čiernobiele reklamy patria svojim spracovaním do kategórie zábavných. Okrem toho však divák do samého konca netuší, aký produkt propagujú. Pri reklame od LG dokonca mnohí ľudia nevedia, či ide o reálneho zlodeja, alebo je to šikovne urobené virálne video. Ak ste sa chystali navštíviť najbližšieho predajcu tejto značky, mali by ste vedieť, že takýto prípad sa v skutočnosti nestal. Na druhej strane stojí trilógia od argentínskeho výrobcu klimatizácií BGH. Otcovia v slipoch poukazujú na nepríjemnosti členov rodiny, ktoré môže spôsobiť absencia klimatizácie. Podobný príbeh zažili asi mnohí z nás. Všetky tri kúsky sú spracované naozaj brilantne a preto by som svoj hlas dal práve tejto reklame. Takže BGH - Dads in Briefs.
Projekt Cannes Predictions 2012 pripravila kreatívna agentúra Wiktor Leo Burnett v spolupráci so Stratégiami. Ak sa aj Vy chcete zapojiť do hlasovania a zmerať si sily s porotou v Cannes, navštívte www.cannespredictions.sk, kde nájdete kompletnú 40ku reklám.
http://youtu.be/iGOkf1kdpf4
http://youtu.be/bzAex-m7xF4
Zdroj: red

