Stratégie, Wiktor Leo Burnett a čitatelia hodnotia, ktoré reklamy majú väčšiu šancu zvíťaziť na festivale Cannes Lions. Dnes: Volkswagen – Side Assist „Living room“, „Bathroom“, „Bedroom“ verzus Samsung – Maestro’s Academy „Smart Bike“. Za Wiktor Leo Burnett hodnotí Ivan Krajčovič, za Stratégie Ľuboš Borovský.
Ľuboš Borovský, Sales team leader pre odborné časopisy HN magazines, Ecopress: U mňa Volkswagen - Side Assist: "Living Room", "Bathroom", "Bedroom". Veľmi slušný relatívne nenáročný seriál. Mám slabosť pre reklamy v autopriemysle čo sa týka nových vymožeností. Ak sú navyše odkomunikované emotívne, zapamätateľnosť je dlhodobá. Naposledy si pamätám spot na Distronic plus pre-safe od konkurencie. Ten si doteraz sem tam pozriem. ;-)
Ivan Krajčovič, Group Account Director, Wiktor Leo Burnett: Za víťaza tipujem Volkswagen, ale držím palce Samsungu. Priniesol výbornú inováciu, skvelý dizajn, no hlavne peknú myšlienku, ako prepojiť staré a nové. Tradície a technológie. Vyzerá to tak, že ďalšia značka vsadila na dizajn a úspešne buduje lovebrand.
Projekt Cannes Predictions prináša kreatívna agentúra Wiktor Leo Burnett, ocenená titulom "Agentúra dvadsaťročia", titulom pre najúspešnejšiu agentúru v celej 20-ročnej histórii súťaže Zlatý klinec. Ak si aj vy chcete zmerať sily s porotou v Cannes, navštívte www.cannespredictions.sk, pozrite si kompletnú dvadsaťpäťku reklám a hrajte o novú, dizajnovú Kia Soul s plnou nádržou na týždeň!
http://youtu.be/C1_JTLDrJCs
http://youtu.be/CXwzyAuyOOw
Zdroj: WLB, red

