StoryEditor

Cannes: prvé shortlisty bez Slovenska

18.06.2012, 02:09
Svoje šance nepremenili Istropolitana Ogilvy, TRIAD Advertising, MADE BY VACULIK.

Včera na medzinárodnej súťaži Cannes Lions prebehlo prvé zverejnenie shortlistov v kategóriách Direct Lions a Promo & Activation Lions.

V kategórii Direct Lions prihlásili svoje práce Istropolitana Ogilvy - Meeting with happiness a TRIAD Advertising – Google analytics.

V kategórii Promo & Activation Lions si na shortlist trúfla agentúra MADE BY VACULIK s prácou Lowe – Warez Edition.

Všetky agentúry zatiaľ v kategóriach obišli bez jediného shortlistu. Pričom agentúra Istropolitana Ogilvy má možnosť premeniť ďalších osem prihlášok a MADE BY VACULIK jednu.

Ďalšie vyhlasovanie shortlistov prebehne už dnes, a to aj v kategóriách PR, Media, Outdoor, Press, v ktorých máme zastúpenie prihlásených prác. Okrem nich budú známe aj shortlisty z kategórií Mobile a Creative Effectivenes. Dnes večer prebehne aj vyhlasovanie víťazov z ohlásených shortlistov.

Výsledky súťaže Young Lions za kategóriu Cyber a Design budú známe vo štvrtok 21. júna. No o svoje umiestnenie bojujú naše levíčatá už počas týchto dní, resp. nocí.

Zdroj: red.

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
07. december 2025 09:04