Včera na medzinárodnej súťaži Cannes Lions prebehlo prvé zverejnenie shortlistov v kategóriách Direct Lions a Promo & Activation Lions.
V kategórii Direct Lions prihlásili svoje práce Istropolitana Ogilvy - Meeting with happiness a TRIAD Advertising – Google analytics.
V kategórii Promo & Activation Lions si na shortlist trúfla agentúra MADE BY VACULIK s prácou Lowe – Warez Edition.
Všetky agentúry zatiaľ v kategóriach obišli bez jediného shortlistu. Pričom agentúra Istropolitana Ogilvy má možnosť premeniť ďalších osem prihlášok a MADE BY VACULIK jednu.
Ďalšie vyhlasovanie shortlistov prebehne už dnes, a to aj v kategóriách PR, Media, Outdoor, Press, v ktorých máme zastúpenie prihlásených prác. Okrem nich budú známe aj shortlisty z kategórií Mobile a Creative Effectivenes. Dnes večer prebehne aj vyhlasovanie víťazov z ohlásených shortlistov.
Výsledky súťaže Young Lions za kategóriu Cyber a Design budú známe vo štvrtok 21. júna. No o svoje umiestnenie bojujú naše levíčatá už počas týchto dní, resp. nocí.
Zdroj: red.

