StoryEditor

Energetický nápoj Diva's vyhlásil výberové konanie

14.05.2012, 16:42
Spoločnosť tendruje kreatívnu a PR agentúru. Cieľom je nová komunikačná stratégia.

Pozvané do konania boli štyri agentúry, z toho dve fullservisové a dve špecializované. Do  finálneho kola sa dostali dve. Doteraz spoločnosť spolupracovala s agentúrami Creative Department a Wiktor Leo Burnett.

„Rozhodujúcim pri výbere agentúry je spôsob, ako dokáže agentúra značku uchopiť a dať jej ucelenú komunikáciu. Hľadáme riešenie, ktoré bude možné pretaviť do reálnych hodnôt. Naším cieľom je dať značke novú komunikačnú líniu v zmysle filozofie brandu,“ vyjadril sa pre Stratégie Peter Tarnóczy, predseda predstavenstva, DIVAS drink INTERNATIONAL. Podľa slov Tarnóczyho nie je v konaní primárna cena, ale navrhnuté riešenie.

Ťažisko novej komunikačnej línie bude stáť na kreatívnej agentúre. Tá značku zastreší komplexne a dlhodobo. Vytvoriť by teda mala základnú marketingovú komunikáciu, ktorá by sa bude aplikovať aj na ostatných trhoch. PR aktivity by mali byť prepojené so spotrebiteľskými súťažami. Produkciu spoločnosť plánuje zastrešiť in-house.       

Výsledky konania by mali byť známe o dva týždne.
 

Zdroj: Erika Brindzová

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
07. december 2025 21:08