StoryEditor

„Fakt? Fakt.“ - kampaň Dexia banky

14.10.2011, 00:00

Idea komunikácie je postavená na pochybovačných otázkach klientov, na ktoré dostávajú stručnú a jasnú odpoveď, pretože fakty sú fakty. Systém jasná otázka – jasná odpoveď sa tak stáva šablónou celej komunikácie.

Dexia banka pripravila na jeseň komunikačnú kampaň na podporu predaja depozít. V letnom období sa konal tender, v ktorom si Dexia banka vybrala agentúru Apple Pie Advertising a tá následne túto kampaň aj realizovala.

Novým komunikačným konceptom chce Dexia banka komunikovať jednoduchosť a zrozumiteľnosť svojich produktov. Žiadne postupne rastúce úrokové sadzby, žiadne komplikované bankové produkty. Jednoduchý termínovaný vklad. A to sú fakty.

„Jednoduchosť kampane sme zachovali aj v outdoore, kde sme zvolili jasnú typografickú komunikáciu a v televíznom spote, ktorý je postavený na slovnom ping pongu medzi klientom a bankárom. Spot sme okorenili aj jemným humorom založeným na rýchlych prekvapujúcich reakciách a jemných gestách hercov. Spoty produkčne zastrešovala agentúra Lucky Man Films na čele s renomovaným českým režisérom Davidom Ondříčkom, autorom známych filmov Samotáři a Jedna ruka netleská,“ uviedol Alexander Smik, Managing Director Apple Pie Advertising.

Kampaň začala 26. septembra a okrem TV spotu je možné ju zachytiť aj v rádiu, online, outdoore, v POS materiáloch a na A typ materiáloch priamo v pobočkách Dexia banky.

TV spot kampane:

 

Vizuály kampane:

- bigboard

- citylight

Rádiospot kampane Dexia banky 3,7 %

Vizitka kampane:

Názov kampane: FAKT? FAKT.

Produkt: Termínovaný vklad Dexia banky Slovensko

Agentúra: APPLE PIE ADVERTISING

Creative Director: Alexander Smik, Braňo Hlaváč

Art Director: Braňo Hlaváč

Copywriter: Juraj Bartoš

Produkcia: Lucky Man Films

Režisér: David Ondříček

Hudba: Jan P. Muchow

Zdroj: Erika Brindzová, Stratégie

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. december 2025 05:05