Idea komunikácie je postavená na pochybovačných otázkach klientov, na ktoré dostávajú stručnú a jasnú odpoveď, pretože fakty sú fakty. Systém jasná otázka – jasná odpoveď sa tak stáva šablónou celej komunikácie.
Dexia banka pripravila na jeseň komunikačnú kampaň na podporu predaja depozít. V letnom období sa konal tender, v ktorom si Dexia banka vybrala agentúru Apple Pie Advertising a tá následne túto kampaň aj realizovala.
Novým komunikačným konceptom chce Dexia banka komunikovať jednoduchosť a zrozumiteľnosť svojich produktov. Žiadne postupne rastúce úrokové sadzby, žiadne komplikované bankové produkty. Jednoduchý termínovaný vklad. A to sú fakty.
„Jednoduchosť kampane sme zachovali aj v outdoore, kde sme zvolili jasnú typografickú komunikáciu a v televíznom spote, ktorý je postavený na slovnom ping pongu medzi klientom a bankárom. Spot sme okorenili aj jemným humorom založeným na rýchlych prekvapujúcich reakciách a jemných gestách hercov. Spoty produkčne zastrešovala agentúra Lucky Man Films na čele s renomovaným českým režisérom Davidom Ondříčkom, autorom známych filmov Samotáři a Jedna ruka netleská,“ uviedol Alexander Smik, Managing Director Apple Pie Advertising.
Kampaň začala 26. septembra a okrem TV spotu je možné ju zachytiť aj v rádiu, online, outdoore, v POS materiáloch a na A typ materiáloch priamo v pobočkách Dexia banky.
TV spot kampane:
Vizuály kampane:
- bigboard
- citylight
Rádiospot kampane Dexia banky 3,7 %
Vizitka kampane:
Názov kampane: FAKT? FAKT.
Produkt: Termínovaný vklad Dexia banky Slovensko
Agentúra: APPLE PIE ADVERTISING
Creative Director: Alexander Smik, Braňo Hlaváč
Art Director: Braňo Hlaváč
Copywriter: Juraj Bartoš
Produkcia: Lucky Man Films
Režisér: David Ondříček
Hudba: Jan P. Muchow
Zdroj: Erika Brindzová, Stratégie

