StoryEditor

Hyza pripravila novú kampaň na slovenské kurča

05.02.2012, 23:00

Slovenský spracovateľ hydiny, Spoločnosť Hyza, spustila v týchto dňoch dlhodobo pripravovanú kampaň zameranú na podporu domácich výrobkov a na garanciu domáceho pôvodu, čerstvosti a kvality.

Uvádza tak na trh novinku Hyza Úprimné kurča s rodokmeňom, ktorú sprevádza cielená komunikačná kampaň postavená na BTL komunikácii. „Filozofiu a kreatívny koncept kampane pripravila PR agentúra 1st CLASS AGENCY, ktorej komunikačný projekt garancie pôvodu kurčaťa prostredníctvom rodného čísla a rodokmeňu, prezentovala v tendri na PR agentúru, ktorý prebiehal v lete minulého roka“, vysvetľuje zrod kampane Mikuláš Šranko, marketingový riaditeľ spoločnosti Hyza a dodáva: „ kampaň kurča s rodokmeňom intenzívne pripravujeme s 1st CLASS od septembra minulého roku. V prvej fáze sme sa zamerali na úpravu informačného softvéru, ktorý generuje aktuálne informácie o garancii pôvodu podľa zadania Rodného čísla. Zároveň sme začali pripravovať komplexnú komunikačnú kampaň postavenú na BTL aktivitách. “V novembri Hyza oslovila reklamnú agentúru Wiktor Leo Burnet s cieľom pripraviť grafický dizajn etikety výrobku a vizualizáciu. Pripravená kampaň sa sústreďuje v prvej vlne na BTL nástroje, prioritne na PR aktivity, internú komunikáciu, online komunikáciu na webe a FB, ako aj na in-store promo aktivity. Hyza komunikuje Úprimné kurča s rodokmeňom priamo na etikete výrobkov a k časti kurčiat pridáva knižočku so zaujímavými informáciami k projektu. Pripravila tiež aktivity na podporu v mieste predaja s grafikou Úprimného kurčaťa s rodokmeňom – plagáty, regálové lišty, stoppery, cenovky. Novinku komunikujú aj vo vnútri firmy smerom k zamestnancom.

Hyza upravila a prepojila svoj informačný softvér tak, aby sa zákazník alebo záujemca mohol na stránke www.uprimnekurca.sk, po zadaní Rodného čísla z etikety Úprimného kurčaťa s rodokmeňom, dozvedieť, na ktorej farme ho chovali, čím ho kŕmili, kto ho spracoval a kto ho kontroloval. Mnohí zákazníci tak môžu už priamo pri pulte v obchode zistiť, vďaka internetu v mobiloch, aký je pôvod a rodokmeň práve kupovaného kuraťa.

Zdroj: 1st CLASS AGENCY

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
16. apríl 2024 09:55