StoryEditor

Inovácia skrytá v spreji alebo v koreničke. Ktorá reklama vyhrá?

25.06.2015, 15:00
Inováciou nemusí byť len niečo digitálne, online a smart. Môže to byť aj obyčajný sprej.

Novinkou nemusí byť len niečo digitálne, online a smart. Môže to byť aj obyčajný sprej. Alebo naopak, nová vychytávka zabráni používať staršie vychytávky a ľudia budú mať opäť čas a priestor porozprávať sa. Ako za starých čias. Pozrite si, aké reklamy sa stretli v dnešnom súboji Cannes Predictions v kategórii Innovation.

 

 

 

Mars - Dolmio "Pepper Hacker": Clemenger BBDO / Sydney

Spoločné rodinné stolovanie už nemusí byť problémom.

 

Volvo "Lifepaint": Grey / London

Najlepší spôsob, ako prežiť haváriu, je nehavarovať.

 

 

Andrej Hlavačka, Creative Technologist, Wiktor Leo Burnett: Pepper Hacker - tomuto zariadeniu by sa určite potešila moja manželka. Pekne vystihuje fenomén dnešnej doby. Asi každému sa v živote stalo, že sedel pri stole s inými ľuďmi a všetci pozerali do svojich mobilov a nebavili sa medzi sebou. Insight vynikajúci, stvárnenie dobré, ale celé je to trochu ťažkopádne. Prečo jednoducho telku nevypnúť, deťom zobrať mobily a dostať všetkých k stolu na spoločnú večeru?! Pre mňa trochu stratený význam a dôvod tohto počinu od firmy, čo vyrába omáčky na cestoviny.

Life Paint je geniálny nápad, ktorý tak trochu ide proti trendu a ukazuje, že inovatívnosť nemusí byť postavená len na niečom smart, digitálnych technológiách a internete. Nápad, pri ktorom si človek hneď povie „Toto chcem“. A myslím, že využitie nezostáva len pri bicykloch a každý si dokáže predstaviť aspoň jeden príklad, kde by to použil. Volvo ukázalo znovu v najlepšom svetle, že bezpečnosť je pre nich naozaj prvoradá. Jediným negatívom zostáva, že to nie je ľahko dostupné... Zatiaľ. Vyberám Volvo Life Paint.

 

Andrea Szőcsová, manažérka webovej redakcie a online projektov Hnonline.sk: Vyhrala u mňa reklama Mars - Dolmio "Pepper Hacker". Je to zábavné, je to vtipné, veľmi absurdné, uznajte sami: rušička signálu v koreničke? Je to téma, ktorú rieši nejedna rodina u nás i vo svete. Spracovanie je na prvý pohľad vábivé, ale je veľmi vtipné.

Druhá reklama na Volvo hovorí o vážnejšej téme, je výtvarne výborne spracovaná a tiež ponúka netypický produkt. Tu však vyhrala skôr zábava, ktorá vo mne vyvolala silnejšie emócie ako strach.

 

 

 

Chcete byť pravidelne informovaní o dianí v brandži? Odoberajte bezplatný newsletter Stratégií.

 

 

Zdroj: redakcia

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
06. máj 2024 03:31