Jediná slovenská agentúra nepremenila na cenu žiaden z dvoch shortlistov. Výsledky súťaže Louskáček 2012.
Víťazi súťaže o najkreatívnejšiu českú reklamu Louskáček 2012 sú známi. Jediná slovenská reklamná agentúra, ktorá mala šancu bodovať – Jandl – nepremenila na cenu žiaden zo shortlistov.
Jandl mal dva shortlisty: jeden v kategórii Print za sériu Nenechávejte si to pro sebe... pre klienta Wikipedia CZ, druhú v kategórii Rádio za prácu Lady gaga pre Radio Kiss.
Louskáčka ovládla agentúra Leagas Delaney s dvoma zlatými cenami a Kaspen / Jung von Matt s najväčším počtom cien celkovo. Darilo sa aj agentúre Euro RSCG, hlavne vďaka jej kampaniam pre "menších" klientov. Zo zadávateľov vynikali predovšetkým Budvar a Škoda. Kompletné výsledky Louskáčka 2012 na Marketing & Media.
Členom kmeňovej poroty Louskáčka bol aj Róbert Slovák, predseda ADC Slovensko a zakladateľ Respect APP. Svoje postrehy postoval na Twitteri.
Zdroj: Ivan Krasko, M&M;