V ďalšom kole veľkého reklamného súboja Cannes predictions WLB & Stratégie si porota volila medzi reklamami v kategórii Branded content. Pozrite si, ako známe značky spropagovali herci Jude Law a Giancarlo Giannini v krátkom filmovom príbehu džentlmenskej stávky dvoch mužov a v druhom videu Ken Block, ktorý si zajazdil v uliciach Los Angeles. Tentokrát na Forde Mustang z roku 1965 s výkonom neuveriteľných 845 koní.
Jude Law, Giancarlo Giannini a Johnnie Walker. Trojkombinácia, ktorá funguje. Škoda, že len 6 minút...
Diageo - Johnnie Walker Blue Label „Gentleman's Wager“, Anomaly NY
Ken Block, drift na Ford Mustang z roku 1965 a Hoonigan. Trojkombinácia, ktorá funguje. Škoda, že až 12 minút...
Hoonigan „Ken Block's Gymkhana Seven: Wild in the streets of Los Angeles“, Logan/Los Angeles
Martin Motáček, Creative Director, Wiktor Leo Burnett: Mojím favoritom je celkom určite Johnny Walker, pretože za týmto dielom cítiť ideu i vykonanú prácu. Story je pútavá, pekne natočená a produkt tu má adekvátne miesto. Jednoducho nenudil som sa pri nej, čo sa žiaľ pri Kenovi Blockovi nedá povedať.
Ľuboš Borovský, zástupca obchodného riaditeľa, MAFRA Slovakia: Tento rok mám ľahšiu úlohu vzhľadom na chlapskú infantilnosť a moju lásku k írskej whiskey. Takže jednoznačne HOONIGAN "KEN BLOCK'S GYMKHANA SEVEN: WILD IN THE STREETS OF LOS ANGELES". Úžasné samotné umenie jazdca, aj keď neverím, že nemusel použiť viac áut a pneumatík pri natáčaní. Každopádne ale vynikajáca kamera, dôraz na detaily a samotný príbeh, ktorý Vás celých 12 minút nenudí ani chvíľku.
Staňte sa porotcami Cannes Lions!
Do medzinárodného výberu Cannes Predictions sa tento rok dostalo 20 kreatívnych reklám. Pozrite si výber toho najlepšieho na www.cannespredictions.sk, tipnite si víťazov a vyhrajte lístky na festival Bažant Pohoda.
Chcete byť pravidelne informovaní o dianí v brandži? Odoberajte bezplatný newsletter Stratégií.
Zdroj: redakcia