Už zajtra, teda v piatok 13. júna sa v Cvernovke, v ateliéri Connect Coworking-u, stretne sedem agentúr, ktoré budú mať 12 hodín na to, aby pomohli známym neziskovým organizáciám. Na Slovensku sa totiž počas najväčšieho podujatia firemného dobrovoľníctva uskutoční prvý Kreatívny maratón, ktorý organizuje Nadácia Pontis. Do akcie Nášho Mesta sa tak prvýkrát zapoja aj profesionáli z reklamnej a komunikačnej brandže, ktorí budú neziskovkám pomáhať v priestoroch Connectu pri príprave kampaní, programovaní webových mikrostránok, nastavovaní komunikačnej stratégie či tvorbe vizuálov.
Kto sa zapojí do Kreatívneho maratónu?
1st Class Agency pripraví pre organizáciu Depaul, ktorá prevádzkuje nízkoprahovú nocľaháreň pre ľudí bez domova, komunikačný balík ako rozvíjať vzťah s darcami.
Made by Vaculik si brúsi zuby na propagačnú kampaň pre organizáciu Proti Prúdu, ktorá vydáva pouličný časopis Nota Bene.
Neopublic Porter Novelli sa zahryzne do návrhu komunikačnej kampane pre Člověka v tísni, ktorý sa venuje marginalizovaným skupinám a ľuďom v núdzi.
PRime Time sa chystá vytvoriť koncept rozvoja známeho portálu Odkazprestarosti.sk pre Inštitút pre dobre spravovanú spoločnosť.
This Is Locco nastaví pre Via Iuris, ktorá sa venuje stavu súdnictva na Slovensku, stratégiu komunikácie a koncept nového webu.
SCR Interactive pripraví pre Kaspian on-line kampaň konferencie pre organizácie a odborníkov pracujúcich s deťmi a mládežou
Creative Department pripraví pre ReVera, ktoré prevádzkuje coworkingové centrum Connect, dizajn manuál a komunikačnú stratégiu.
O výsledkoch maratónu vás budeme ako mediálny partner tejto akcie informovať na Strategie.sk.
Zdroj: Miroslava Klempová