Pražská pobočka slovenskej agentúry MADE BY VACULIK bude pripravovať letnú kampaň na čapovanú Kofolu. Kampaň začne v júni a pobeží v Česku i na Slovensku. Odštartuje 60 sekundovým televíznym spotom. Okrem toho agentúra zastreší komunikáciu v instore, informovala o tom Kofola v tlačovej správe. Momentálne vyberá produkčnú spoločnosť a režiséra spotu.
Kofola sa na Slovensku a v Českej republike preslávila kampaňou s internetovým meme psom Ftefanom, respektíve Stevenom.
Známy pes je určený pre kampane na pollitrovú fľaškovú Kofolu. Spolupráca s agentúrou Zaraguza, ktorá stojí za kampaňou, naďalej ostáva. Či budú pokračovať kampane so psom Ftefanom, nám nateraz zástupcovia Kofoly nepotvrdili.
Kofola je známa tým, že svoju komunikáciu rozdeľuje. Kampane so psom Ftefanom sú primárne určené pre mladých, aj preto spoty s ním vidíme skôr v online prostredí. Na komunikáciu pre tradičnejšiu cieľovku si doteraz Kofola ponechávala známe reklamy o láske so sloganom Keď ju miluješ, nie je čo riešiť. Ako MADE BY VACULIK uchopí letnú kampaň, uvidíme o mesiac.
Zdroj: red.

