Kampaň bola vraj tak neznesiteľná, že ju nedovolili odvysielať. Odpromovať mala slovenský horor Zlo.
Kampaň mala vyvolávať nepríjemné pocity a zimomriavky. A to všetko preto, aby si diváci na vlastnej koži vyskúšali, čo zažijú v kine.
Úvodná časť promokampane k filmu Petra Bebjaka prebehla na billboardoch a webových banneroch. Jej pokračovanie sa už vymykalo z rámca štandardných kampaní. Atraktívny žáner hororu si totiž vyžadoval urobiť niečo výrazne iné.
Insightom bol nepríjemný pocit a zimomriavky, ktoré človeku ostanú vždy, keď ho niečo vystraší. Agentúra Respect APP sa rozhodla zámerne vyvolávať tieto pocity u ľudí nepríjemnými zvukmi a situáciami.
Agentúra natočila video, v ktorom sa dvaja protagonisti dobrovoľne dostali do hororovej situácie. Video tvrdilo, že hoci je toto nepríjemné, niečo oveľa horšie čaká na ľudí v kinách a odkazovalo na film ZLO. Rovnako zlý pocit chceli tvorcovia preniesť aj na poslucháčov prostredníctvom rádia. Nahrala sa séria spotov s neznesiteľnými zvukmi polystyrénu a vidličky. Podarilo sa však vytvoriť natoľko nepríjemné zvuky, že ich v rádiu nedovolili odvysielať.
Tvorcovia sa z toho rozhodli vyťažiť maximum a pripravili textový prepis toho, čo v rádiu zakázali pustiť. Poslucháčom priznali, že to nedovolili odvysielať a v závere spotu nechali odkaz, že necenzurovanú verziu spotu nájdu na webe. Kampaň pre ZLO podporovali aj zlé nálepky, ktoré tvrdili, že horor u zubára, v MHD, či hororové rande sú nič oproti tomu, čo diváci zažijú v kinách od 12. apríla.
Vizitka kampane:
Creative Director: Róbert Slovák
Copywriter: Martina Minorová, Tomáš Benko
Art Director: Pavol Bohunický
Graphic Designer: Silvia Szabóová
Director: Marián Čembický
Neodvysielané rádiospoty:
Nepríjemná vidlička
Nepríjemný polystyrén
http://youtu.be/lF_5s59sPDc
http://youtu.be/8JlDPN_Pj34
Zdroj: Erika Brindzová

