StoryEditor

Neschválené návrhy, zamietnuté logá, názvy... Agentúra odhaľuje pozadie kampane

23.04.2015, 14:00
Na trh prichádza nová značka poistenia Onlia, agentúra THIS IS LOCCO ju buduje od začiatku. Pozrite si, ktoré návrhy boli zamietnuté a koľko hodín sa na kampani pracovalo.

„Povedali sme si, že marketérom a fanúšikom reklamy povieme aj to, čo sa bežne nehovorí. A neukazuje. Alternatívy loga. Neschválené kreatívne koncepty. Víťaznú stratégiu. Pozývame vás sledovať unikátny seriál, ktorý poodhalí pozadie tvorby uvádzacej kampane novej značky,” takto agentúra THIS IS LOCCO uvádza projekt s názvom Nová značka – microsite, na ktorej nájdete celý príbeh, ako sa rodila nová značka poistenia Onlia a aké bolo pozadie kampane.

Nejde pritom o making of videá, na ktoré sme bežne zvyknutí, ale o informácie, ktoré zväčša ostávajú medzi klientom a agentúrou. Nájdete tu ukážky konceptov, ktoré klient nechválil, či ako sa vyberali režiséri.

Celý proces trval dva roky a všetky detaily sa agentúra rozhodla zverejniť. Na stránke momentálne uvidíte, ako prebiehalo prvé kolo u klienta, prečo sa zvolil papagáj ako nosný prvok kampane, ako sa mala najprv značka volať a aké logá ju mali prezentovať. Medzi prvé návrhy názvu patrili i Onza, Nonu či Siguri.

Výsledkom je TV spot, ktorý má značku Onlia na našom trhu uviesť. V ňom uvidíte mladú rodinku cestovať v aute, ktoré sa ale znenazdajky dostane do vesmíru...

Prečo si klient vybral práve vesmír, bude čoskoro na microsite odhalené. Nateraz je známe, že kľúčovým posolstvom mala byť voľnosť.

Agentúra THIS IS LOCCO ide "s kožou na trh" a na microsite www.novaznacka.sk bude priebežne odkrývať zvyšné detaily kampane.

 

Chcete byť pravidelne informovaní o dianí v brandži? Odoberajte bezplatný newsletter Stratégií.

Zdroj: eb.

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
02. máj 2024 12:18