StoryEditor

Netradičná outdoorová kampaň. A bodka!

26.09.2012, 12:51

Od polovice septembra môžu Bratislavčania nájsť v meste rozmiestnené nadrozmerné modré 3D bodky.

Od polovice septembra môžu Bratislavčania na mnohých miestach svojho mesta nájsť rozmiestnené bodky v nadrozmernej veľkosti žiarivej modrej farby.

 

Tieto nosiče, doplnené a výstižný claim viažúci sa k danej lokalite, symbolizujú koniec strácania času  a energie v hypermarketoch pri osobných nákupoch. Klientov odkazujú k nákupom cez internet. Ide o teasingovú kampaň, ktorá podľa farieb napovedá, že by mohlo ísť o komunikáciu obchodného reťazca Tesco. 

 

Jednou zo spoločností, ktorá atypické nosiče v uliciach rozmiestnila je Bigmedia. Týmto poukazuje na bohaté možnosti kreatívneho využitia atypických riešení v outdoorovej komunikácii.

Zdroj: Stratégie

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
07. december 2025 10:13