StoryEditor

Nová kampaň: Zlatý Bažant chce byť tradičný, no zároveň ako startup

14.04.2015, 06:20
Pozrite si úplne novú kampaň. Zmena prišla po siedmich rokoch.

Zlatý Bažant prichádza s novou reklamnou kampaňou. Po siedmich rokoch značka vymenila svoju dvornú agentúru - Istropolitana Ogilvy za Wiktor Leo Burnett. 

Práve WLB sa bude odteraz starať o kreativitu jednej z najznámejších pivných značiek. A tu je prvý výsledok. V novej kampani Zlatý Bažant stavia na tradicii a domácej originalite, vrátiť sa chce k pôvodu piva a k hurbanovskému pivovaru, kde to všetko začalo. Zároveň však zachováva jazyk typický pre dnešných mladých. Aj preto sa v kampani Zlatý Bažant prirovnáva k start upu. Nový televízny spot nesie odkaz: „Aj v malej krajine sa dajú robiť veľké veci“. 

S novou komunikáciou Zlatý Bažant uvádza aj svoj nový slogan „Na zdravie, Slovensko!“. Vystrieda tak známy slogan „Svetové slovenské pivo“ od Istropolitana Ogilvy alebo ešte predtým slogan "To najlepšie, čo doma máme“  od Creative Department.

 

„Náš nový slogan je v podstate tradičným prípitkom pre všetkých Slovákov s najobľúbenejším slovenským pivom Zlatý Bažant. Je jednoduchý, výstižný a najmä autentický," vysvetľuje Ronald Lupták, Group Brand Manager pre prémiové značky spoločnosti HEINEKEN Slovensko.  

 
Zlatý Bažant uviedol zmenu na začiatku apríla novým dizajnom produktov. V priebehu mája čaká zmena aj portfólio radlerov, uvádza sa v tlačovej správe. 
 
V čase, keď si Zlatý Bažant vybral novú reklamnú agentúru, odkázal Martin Blaško, client service director v pôvodnej agentúre Istropolitana Ogilvy: "Nech sa im darí ďalej budovať našu najobľúbenejšiu značku piva." Peter Kontra, managing director novej agentúry Wiktor Leo Burnett, na otázku, či sú pripravení na takto vysoko nastavenú latku, odpovedal: "Áno, sme pripravení."
 
Takto vyzerala komunikácia Zlatého Bažanta od predošlej agentúry Istropolitana Ogilvy:

Ktorá verzia sa vám páči viac?

Zdroj: eb.

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
02. máj 2024 20:11