Aj v súvislosti s nedávnym víťazstvom v tendri na Tesco sa agentúra MADE BY VACULIK rozhodla výraznejšie posilniť svoj tím.
Na pozíciu senior art director nastúpil Braňo Mladý (predtým Publicis, MUW Saatchi & Saatchi, VCCP), na pozíciu senior graphic designer nastúpil Andrej Gruľa (predtým WLB), na pozície senior copywriter nastúpili Oliver Leon (predtým WLB a Istropolitana Ogilvy) a Henrich Varga (predtýmVCCP Praha). MADE BY VACULIK posilnila aj svoje digitálne oddelenie, kde na pozíciu digital strategy director nastúpil Lukáš Švaro (predtým Poštová banka a Pelikan.sk).
Agentúra krstnými menami uvádza aj ďalšie posily v tíme - Petra, Pal, Andrej, Michal, Anežka, Dorota, Zuzana, Martina, Tomáš a Martin. Podľa vyjadrení pre Stratégie agentúra všetkých víta a želá im veľa dobrých nápadov a chuti do práce.
Zdroj: er.