StoryEditor

Subway má na Slovensku kampaň

16.08.2013, 17:24
Sieť rýchleho občerstvenia Subway spustila na Slovensku trojmesačnú ‘YES‘ kampaň.

Dominantný je najmä outdoor prostredníctvom superlightov, citylightov a billboardov. Online kampaň beží hlavne na sociálnych sieťach. Ide o produktovú komunikáciu akcie na obľúbený sendvič pomocou hravých kreslených postavičiek uhorky a paradajky.  

Vizuály realizovala agentúra Liči Advertising, ktorá sa zároveň stala oficiálnym reklamným zastúpením pre Subway Slovenská republika. “Tešíme sa kladným výsledkom ‘YES’ a veríme, že kampaň sa preukázala ako úspešný vstup na reklamný trh pre Subway Slovensko,” skonštatoval kreatívny riaditeľ Liči Advertising, Juraj Plechlo.         

Už na november pripravuje Subway v spolupráci s Liči novú zimnú kampaň, ktorá bude opäť rezonovať obzvlášť v outdoore.

 

 

 

 

 

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
17. apríl 2025 07:16