StoryEditor

Reklamný battle pokračuje: vyhrá v Cannes pivo alebo ošiaľ Straight Outta?

13.06.2016, 18:28
Tipujte s nami, ktoré svetové práce vyhrajú na najväčšom reklamnom festivale v Cannes.

Už minulý týždeň Stratégie spolu s agentúrou Wiktor Leo Burnett rozpútali vzájomný súboj o to, ktoré z vybraných prác budú bodovať v Cannes.

V súboji pokračujeme, tentoraz posudzujeme reklamy „Brewtroleum“ a „Straight Outta".

 

 

 

Katarína Hrnčárová, odborná redaktorka Stratégie

Môj tip patrí špeciálnemu biopalivu, ktorý začal vyrábať novozélandský pivovar DB Export. Z odpadu vznikajúceho pri výrobe piva vyrába palivo „Brewtroleum“. Hoci o „pivnom špeciále“ dáva vedieť motoristom tradičnými marketingovými prostriedkami, nezabúda upozorniť, že zásoby sú obmedzené. A preto by mali Novozélanďania piť viac piva, aby bolo viac odpadu a z neho potom viac paliva. Páči sa mi aj, že sa biopalivo vyrába z odpadu a nie z plodín, ktoré sa na to špeciálne pestujú.

 

Jozef Kyselica, Graphic Designer, Wiktor Leo Burnett

Keď som si pozornejšie pozrel „Straight Outta“ aj „Brewtroleum,” tak ma zaujalo, že obe kampane sa prihovárajú ľuďom podobným spôsobom. Vyzývanie k aktivite alebo samotná aktivita sa v oboch prípadoch pekne spája s produktom. Ťažko však porovnávať tak dobre zvládnutú online podporu a kampaň megalomanských rozmerov. Obe kampane trafili presne tam, kam mali, a ľudí zároveň bavili.

Pri „Straight Outta“ sa mi naozaj páči, že celý ošiaľ dokázali rozpútať „len“ vďaka jednoduchej aplikácii. Na druhej strane „Brewtroleum“ okrem výzvy na pitie piva a promo značky naozaj prispieva niečím reálnym, čo sa pri aktuálnej #hipster #eko #bio nálade pravdepodobne bude ceniť. V Cannes to tipujem na „Brewtroleum“, za mňa osobne však určite „Straight Outta Trenčín“. Uvidíme.

http://www.dandad.org/awards/professional/2016/digital-marketing/25275/straight-outta/

V súboji pokračujeme už zajtra. Ak máte chuť, zatipujte si s nami aj vy v diskusii. Ak chcete vidieť viac nominovaných prác, nájdete ich na Pintereste Leo Burnett Cannes Predictions – https://sk.pinterest.com/lbcannespredict/

Zdroj: Stratégie : Wiktor Leo Burnett

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
28. apríl 2024 01:15