Ide o vôbec prvé rozšírenie členskej základne.
Na základe hlasovania Valného zhromaždenia Asociácie digitálnych marketingových agentúr sa novým členom Asociácie stali RIESENIA.com. Riešenia.com sa stali vôbec prvým členom od založenia Asociácie. O členstve rozhodlo Valné zhromaždenie ADMA v tajnom hlasovaní. Riešenia.com sa stanú riadnym členom ADMA od 1. marca 2013.
„Som veľmi rád, že v našom tíme môžem privítať RIESENIA.com. Vzhľadom na ich zameranie na analytiku a e-commerce očakávam, že rozšíria aj pôsobnosť a kompetencie ADMA v týchto otázkach,“ povedal Pavol Magic, prezident ADMA.
„Členstvo v ADMA vnímam ako platformu pre komunikáciu a užšiu spoluprácu s najlepšími firmami z digitálnej brandže. Je nám cťou byť súčasťou tejto organizácie a už teraz sa tešíme na prvé spoločné stretnutia s ostatnými členmi,“ povedal Vladimír Vanek, managing director, RIESENIA.com.
„Po skúsenostiach z tohto výberového kola sme upravili proces prijímania. Chceme, aby bol dynamickejší a flexibilnejší. Aktuálne rokujeme ešte s ďalšími dvoma uchádzačmi,“ dodal Magic.
Po novom sa záujemcovia o členstvo môžu prihlásiť kedykoľvek počas roka. Stačí, ak do Asociácie pošlú vyplnenú prihlášku. Následne budú pozvaní na osobnú prezentáciu na Valné zhromaždenie ADMA, ktoré o prijatí rozhodne v tajnom hlasovaní.
ADMA je záujmové združenie slovenských agentúr, ktoré sa venujú digitálnemu marketingu. ADMA bola založená v roku 2011 ôsmymi agentúrami: core4, digita.sk, MUW Digital, paravan interactive, SCR Interactive, TRIAD Advertising, VISIBILITY a ZARAGUZA Digital.
Primárnymi oblasťami záujmu spoločnosti RIESENIA.com je poskytovať služby v oblasti internetového obchodovania, výkonnostného marketingu a internetovej analytiky. Minulý rok sa spoločnosť presadila s unikátnym slovenským SEO nástrojom ANALYTICS.sk a v súvislosti s ním získala Zlatý klinec 2012 v kategórii Klient roka.