Slovenská sporiteľňa spustila od 1. novembra 2014 vianočnú kampaň. Ako produkt v nej komunikuje Štedrú kartu.
Kampaň ako hlavný kanál používa televíziu. Ide o sériu troch spotov, kde budú vystupovať známe postavy zo spotov Slovenskej sporiteľne.
Kreatívny riaditeľ reklamnej agentúry Creo Young & Rubicam Erik Reingraber hovorí: „V nastávajúcom vianočnom období, chceme ľuďom priniesť tú pravú vianočnú atmosféru okorenenú humorom. V sérii troch spotov účinkuje okrem našej rodiny aj divákom už známy český hosť, ktorý sa k nim na Vianoce dovalí ako veľká voda.“
Kampaň sľubuje prekvapenia a lásku. Využité boli okrem TV aj ďalšie nosiče: CLV a backlighty. TV a foto produkciu kampane zastrešovala firma Hitchhiker Films.
Kampaň pre Slovenskú sporiteľňu vytvorila jej dvorná agentúra Creo Young & Rubicam.
Vizitka kampane:
Reklamná agentúra: Creo Young & Rubicam
Kreatívny riaditeľ: Erik Reingraber
Art director: Juraj Sapara, Martin Stripaj
Copywriter: Matúš Švirloch
Account manager: Elena Hrdá
Produkcia: Hitchhiker Films
Réžia TV spotu: Jakub Kohák
Kamera: Jakub Dvorský
Fotograf: Jakub Klimo
https://www.youtube.com/watch?v=jIfxZtE2zZI&feature=youtu.be
Zdroj: eb.