StoryEditor

Slovenská sporiteľňa na Vianoce prináša lásku. Pozrite sa, ako

11.11.2014, 11:56
Večne dotieravý Čech sa dovalí priamo na Vianoce.

Slovenská sporiteľňa spustila od 1. novembra 2014 vianočnú kampaň. Ako produkt v nej komunikuje Štedrú kartu. 

Kampaň ako hlavný kanál používa televíziu. Ide o sériu troch spotov, kde budú vystupovať známe postavy zo spotov Slovenskej sporiteľne.

Kreatívny riaditeľ reklamnej agentúry Creo Young & Rubicam Erik Reingraber hovorí: „V nastávajúcom vianočnom období, chceme ľuďom priniesť tú pravú vianočnú atmosféru okorenenú humorom. V sérii troch spotov účinkuje okrem našej rodiny aj divákom už známy český hosť, ktorý sa k nim na Vianoce dovalí ako veľká voda.“ 

Kampaň sľubuje prekvapenia a lásku. Využité boli okrem TV aj ďalšie nosiče: CLV a backlighty. TV a foto produkciu kampane zastrešovala firma Hitchhiker Films.

Kampaň pre Slovenskú sporiteľňu vytvorila jej dvorná agentúra Creo Young & Rubicam.

Vizitka kampane:

Reklamná agentúra: Creo Young & Rubicam

Kreatívny riaditeľ: Erik Reingraber

Art director: Juraj Sapara, Martin Stripaj

Copywriter: Matúš Švirloch

Account manager: Elena Hrdá

Produkcia: Hitchhiker Films

Réžia TV spotu: Jakub Kohák

Kamera: Jakub Dvorský

Fotograf: Jakub Klimo

https://www.youtube.com/watch?v=jIfxZtE2zZI&feature=youtu.be

Zdroj: eb.

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
04. máj 2024 11:46