StoryEditor

Súboj reklám: Ktoré Vianoce vyhrajú?

15.06.2016, 18:41
Tipujte s nami, ktoré svetové práce vyhrajú na najväčšom reklamnom festivale v Cannes.

Stratégie spolu s agentúrou Wiktor Leo Burnett rozpútali vzájomný súboj o to, ktoré z vybraných prác budú bodovať v Cannes.

V súboji Cannes prediction pokračujeme, tentoraz hodnotíme veľmi emotívne vianočné reklamy. Ktorá chytí za srdce  odborníkov v Cannes? Reklama pre John Lewis - Man on the Moon alebo španielska lotéria - Lotería de Navidad - EspaÑa “Justino”? Dnes tipujú:

 

Lenka Palečková, Copywriter, Wiktor Leo Burnett

Obe kampane sú postavené na silnom príbehu, ale chýba im nejaká väčšia idea. Man on the Moon má silnejšiu emóciu vďaka starému pánovi, ktorý svojou mimikou dáva príbehu úplne iný rozmer. U mňa osobne vyhráva o niečo málo kampaň pre John Lewis, aj keď musím priznať, že z posledných 3 kampaní mi príde táto najslabšia. Justino bol príliš rozvláčny a v druhej polovici som sa už nudila, okrem toho mal trochu predvídateľný twist, preto posúvam ďalej Muža na Mesiaci.

 

Petra Ševčíková, šéfredaktorka Stratégií

Obe reklamy, okrem témy, sú v niečom podobné.  A to tým, že sa na Vianoce pozerajú rovnako emotívnym spôsobom. Iste, emócie sú v reklame fajn, obzvlášť počas Vianoc.  Dokonca aj pointa oboch reklám je rovnaká. Takže  hodnotím z môjho pohľadu veľmi podobné a príjemné veci. Napriek tomu, pre mňa víťazia drevené figuríny a Justino. Síce trošku dlhší príbeh, ale v porovnaní s Mužom na Mesiaci ma zaujal viac. Pozrela som si rozprávku so šťastným koncom. A ak si predstavím, že je to vlastne reklama na "obyčajnú" lotériu. Pekné, idem si poplakať...:)

John Lewis - Man on the Moon

Lotería de Navidad - EspaÑa “Justino”

Zdroj: Stratégie : Wiktor Leo Burnett

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
28. apríl 2024 09:56